Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[POMOCY]Codmodcały czas log :x


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 kubus1337

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:asd
  • Lokalizacja:asd
Offline

Napisano 15.10.2010 02:58

POMOCY! mam problem, otóż nie wyświetla mi lvla, expa klasy itp w hudzie wiecie gdzie. cały czas log w konsoli

L 10/15/2010 - 03:58:00: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_Codmod1.amxx")
L 10/15/2010 - 03:58:00: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 10/15/2010 - 03:58:00: [AMXX] [0] QTM_CodMod_29611.sma::PokazInformacje (line 1569)
L 10/15/2010 - 03:58:00: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_Codmod1.amxx")
L 10/15/2010 - 03:58:00: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 10/15/2010 - 03:58:00: [AMXX] [0] QTM_CodMod_29611.sma::PokazInformacje (line 1569)
L 10/15/2010 - 03:58:01: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_Codmod1.amxx")
L 10/15/2010 - 03:58:01: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 10/15/2010 - 03:58:01: [AMXX] [0] QTM_CodMod_29611.sma::PokazInformacje (line 1569)

zapuszczę swoje .sma popatrzcie mnie się wydaje się że jest all dobrze :<
  • +
  • -
  • 0

#2 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 15.10.2010 04:52

Nie dałeś sma, ale z grubsza postaram się wyjaśnić o co chodzi.
W okolicach linii 1569 jest funkcja nazwana PokazInformacje (może zaczyna się w tej linii a może kończy, a jeszcze jest możliwość, że tam jest linia powodująca błąd, nie pamiętam, bo odzwyczaiłem sie od błędów) i ona próbuje wykonać coś na graczu (sądząc po nazwie funkcji prawdopodobnie ta linia to client_print lub GreenChat), który aktualnie nie gra na serwerze (nie jest połączony).. Musisz sprawdzić dokładnie i powoli przeanalizować zachowanie warunków, które sprawdzają przed tym gracza oraz przewidzieć możliwie każdą sytuację analizując je.
  • +
  • -
  • 0

#3 Jablonka

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:139
  • Imię:Niewazne
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.10.2010 07:22

Sproboj wylaczyc debug i zobaczyc a jak nie pomoze to wlacz i daj sma

#4 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 15.10.2010 13:43

Jablonka docieniam chec pomocy, ale ten post powyżej to czysty spam.. to czy debug jest włączony czy nie to nie ma nic do poprawności działania pluginu a co za tym idzie wypluwania błędów. Wyłączenie debugera jedynie zmieni treść błędów na proszącą o jego włączenie.
  • +
  • -
  • 0

#5 Jablonka

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:139
  • Imię:Niewazne
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.10.2010 13:45

Drogi grankee
Mialem tak samo i nie mialem wlaczonego debug a potem wlaczylem i mialem.
Wiec to nie jest czysty SPAM!

#6 Martin3k

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:10
  • GG:
  • Lokalizacja:BZ
Offline

Napisano 15.10.2010 13:52

Daj plik .sma to naprawimy ;)
  • +
  • -
  • 0

#7 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 15.10.2010 16:17

Drogi grankee
Mialem tak samo i nie mialem wlaczonego debug a potem wlaczylem i mialem.
Wiec to nie jest czysty SPAM!

Czysty przypadek, jeszcze raz powtórzę, włączenie/wyłączenie debugera nie przyczynia się do działania pluginu. Jeśli coś jest niedopracowane, a jest skoro pluje błędy, to kwestia tego kiedy błąd pojawi się w praktyce. Przez tydzień może się nie pojawić a ósmego dnia może być co 10 minut. Plugin próbuje wykonać coś na graczu, który aktualnie nie gra więc coś jest źle uwarunkowane albo nie jest uwarunkowane wcale. Jeśli wyłączy debuger pojawi się jedynie informacja o błędzie z dopiskiem "debug not enabled" natomiast jeśli debug jest włączony pojawi się Informacja jaki to błąd i z której linii/funkcji pochodzi.
  • +
  • -
  • 2

#8 kubus1337

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:12
  • Imię:asd
  • Lokalizacja:asd
Offline

Napisano 17.10.2010 00:07

Sorry za nieodpisywanie ale już wiem w czym tkwi problem, otóż jest to usunięcie "//" przez costam register_clmd cod_setlvl bo chcialem tej komendy uzywac a ona wlasnie to blokuje.
Dzięki za pomoc, dawałem .sma do załączników ale nie zatrybiło widocznie a potem się tym nie zająłem żeby sprawdzić do odpisaliście
dzięki jeszcze raz tak czy siak macie plusy :>

EDIT: dostał tylko grankee bo mam dzienny limit o_O

Użytkownik kubus1337 edytował ten post 17.10.2010 00:08

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych