zapuszczę swoje .sma popatrzcie mnie się wydaje się że jest all dobrze :<L 10/15/2010 - 03:58:00: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_Codmod1.amxx")
L 10/15/2010 - 03:58:00: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 10/15/2010 - 03:58:00: [AMXX] [0] QTM_CodMod_29611.sma::PokazInformacje (line 1569)
L 10/15/2010 - 03:58:00: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_Codmod1.amxx")
L 10/15/2010 - 03:58:00: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 10/15/2010 - 03:58:00: [AMXX] [0] QTM_CodMod_29611.sma::PokazInformacje (line 1569)
L 10/15/2010 - 03:58:01: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_Codmod1.amxx")
L 10/15/2010 - 03:58:01: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds
L 10/15/2010 - 03:58:01: [AMXX] [0] QTM_CodMod_29611.sma::PokazInformacje (line 1569)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[POMOCY]Codmodcały czas log :x
Temat rozp. kubus1337, 15.10.2010 02:58
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15.10.2010 02:58
POMOCY! mam problem, otóż nie wyświetla mi lvla, expa klasy itp w hudzie wiecie gdzie. cały czas log w konsoli
#2
Napisano 15.10.2010 04:52
Nie dałeś sma, ale z grubsza postaram się wyjaśnić o co chodzi.
W okolicach linii 1569 jest funkcja nazwana PokazInformacje (może zaczyna się w tej linii a może kończy, a jeszcze jest możliwość, że tam jest linia powodująca błąd, nie pamiętam, bo odzwyczaiłem sie od błędów) i ona próbuje wykonać coś na graczu (sądząc po nazwie funkcji prawdopodobnie ta linia to client_print lub GreenChat), który aktualnie nie gra na serwerze (nie jest połączony).. Musisz sprawdzić dokładnie i powoli przeanalizować zachowanie warunków, które sprawdzają przed tym gracza oraz przewidzieć możliwie każdą sytuację analizując je.
W okolicach linii 1569 jest funkcja nazwana PokazInformacje (może zaczyna się w tej linii a może kończy, a jeszcze jest możliwość, że tam jest linia powodująca błąd, nie pamiętam, bo odzwyczaiłem sie od błędów) i ona próbuje wykonać coś na graczu (sądząc po nazwie funkcji prawdopodobnie ta linia to client_print lub GreenChat), który aktualnie nie gra na serwerze (nie jest połączony).. Musisz sprawdzić dokładnie i powoli przeanalizować zachowanie warunków, które sprawdzają przed tym gracza oraz przewidzieć możliwie każdą sytuację analizując je.
#3
Napisano 15.10.2010 07:22
Sproboj wylaczyc debug i zobaczyc a jak nie pomoze to wlacz i daj sma
#4
Napisano 15.10.2010 13:43
Jablonka docieniam chec pomocy, ale ten post powyżej to czysty spam.. to czy debug jest włączony czy nie to nie ma nic do poprawności działania pluginu a co za tym idzie wypluwania błędów. Wyłączenie debugera jedynie zmieni treść błędów na proszącą o jego włączenie.
#5
Napisano 15.10.2010 13:45
Drogi grankee
Mialem tak samo i nie mialem wlaczonego debug a potem wlaczylem i mialem.
Wiec to nie jest czysty SPAM!
Mialem tak samo i nie mialem wlaczonego debug a potem wlaczylem i mialem.
Wiec to nie jest czysty SPAM!
#6
Napisano 15.10.2010 13:52
Daj plik .sma to naprawimy
#7
Napisano 15.10.2010 16:17
Czysty przypadek, jeszcze raz powtórzę, włączenie/wyłączenie debugera nie przyczynia się do działania pluginu. Jeśli coś jest niedopracowane, a jest skoro pluje błędy, to kwestia tego kiedy błąd pojawi się w praktyce. Przez tydzień może się nie pojawić a ósmego dnia może być co 10 minut. Plugin próbuje wykonać coś na graczu, który aktualnie nie gra więc coś jest źle uwarunkowane albo nie jest uwarunkowane wcale. Jeśli wyłączy debuger pojawi się jedynie informacja o błędzie z dopiskiem "debug not enabled" natomiast jeśli debug jest włączony pojawi się Informacja jaki to błąd i z której linii/funkcji pochodzi.Drogi grankee
Mialem tak samo i nie mialem wlaczonego debug a potem wlaczylem i mialem.
Wiec to nie jest czysty SPAM!
#8
Napisano 17.10.2010 00:07
Sorry za nieodpisywanie ale już wiem w czym tkwi problem, otóż jest to usunięcie "//" przez costam register_clmd cod_setlvl bo chcialem tej komendy uzywac a ona wlasnie to blokuje.
Dzięki za pomoc, dawałem .sma do załączników ale nie zatrybiło widocznie a potem się tym nie zająłem żeby sprawdzić do odpisaliście
dzięki jeszcze raz tak czy siak macie plusy
EDIT: dostał tylko grankee bo mam dzienny limit
Dzięki za pomoc, dawałem .sma do załączników ale nie zatrybiło widocznie a potem się tym nie zająłem żeby sprawdzić do odpisaliście
dzięki jeszcze raz tak czy siak macie plusy
EDIT: dostał tylko grankee bo mam dzienny limit
Użytkownik kubus1337 edytował ten post 17.10.2010 00:08
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych