Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
COD MOD blokada broni przy respawnie
Started By
VVirus
, 14.10.2010 10:17
11 replies to this topic
#1
Posted 14.10.2010 10:17
Witajcie mam takowy problem z cod modem stworzyłem nową klase wszystko cacy klasa
ta ma 1hp 1/1 z kosy i taki tam bajery
ale mam problem bo do tej klasy nie dodawałem żadnej broni tylko sama kosa ma być a przy respawnie ta klasa dostaje cały czas glocka czy ktoś może zna komende czy cuś w ten deseń a żeby ta klasa startowała z kosą oczywiście reput leci szukał wszędzie ale nie mogę znaleźć
Z góry dziękuje
ta ma 1hp 1/1 z kosy i taki tam bajery
ale mam problem bo do tej klasy nie dodawałem żadnej broni tylko sama kosa ma być a przy respawnie ta klasa dostaje cały czas glocka czy ktoś może zna komende czy cuś w ten deseń a żeby ta klasa startowała z kosą oczywiście reput leci szukał wszędzie ale nie mogę znaleźć
Z góry dziękuje
#2
Posted 14.10.2010 10:21
Spróbuj tak
w : public Odrodzenie(id)
zamien glocka i usp na
give_item(id, "weapon_knife");
case 1: give_item(id, "weapon_knife"); // tu był chyba glock19, zamien na to
case 2: give_item(id, "weapon_knife"); // tu ups, zamień na
w : public Odrodzenie(id)
zamien glocka i usp na
give_item(id, "weapon_knife");
case 1: give_item(id, "weapon_knife"); // tu był chyba glock19, zamien na to
case 2: give_item(id, "weapon_knife"); // tu ups, zamień na
Edited by Gniewmen, 14.10.2010 10:24.
#3
Posted 14.10.2010 10:30
Ok zobaczę jbc dam znać
#4
Posted 14.10.2010 10:38
chyba nie będzie działać bo to tylko zablokuje w COD musisz jeszcze zablokować gdzieś w amxmodx
#5
Posted 14.10.2010 10:47
Nom nie działa ograniczałem broń z panelu admina ale też nic z tego ;/
Już sobie poradziłem usunąłem całą linijkę z tymi
case 1: give_item(id, "weapon_
case 2: give_item(id, "weapon_
Temat można zamknąć z góry dzięki ale reputa dam za chęci
Już sobie poradziłem usunąłem całą linijkę z tymi
case 1: give_item(id, "weapon_
case 2: give_item(id, "weapon_
Temat można zamknąć z góry dzięki ale reputa dam za chęci
Edited by VVirus, 14.10.2010 10:53.
#6
Posted 14.10.2010 10:55
....
Jak zrobi cos takiego, to zadna klasa nie dostanie juz usp ani glocka...
Wpisz w case klasy strip_user_weapons(id);
Ale jesli chcesz zeby tt dostawalo jeszcze glocka a ct usp to zrob tak jak powiedzialem.
Spoiler
Jak zrobi cos takiego, to zadna klasa nie dostanie juz usp ani glocka...
Wpisz w case klasy strip_user_weapons(id);
Ale jesli chcesz zeby tt dostawalo jeszcze glocka a ct usp to zrob tak jak powiedzialem.
Edited by Pawex, 14.10.2010 10:56.
#7
Posted 14.10.2010 12:28
ehh Pawex encyklopedia
Edited by Gniewmen, 14.10.2010 17:05.
#8
Posted 14.10.2010 13:07
skąd sie pisze
A tak w ogole to wywnioskowalem z kodu
A tak w ogole to wywnioskowalem z kodu
#9
Posted 14.10.2010 17:04
jezeli doda strip_user_weapons(id); nie bedzie zadnej broni nawet noza tylko celownik
#10
Posted 14.10.2010 17:10
Byl juz taki temat
Autorem bylem ja i dostalem nawet sma wiec poszukaj w scriptingu
Autorem bylem ja i dostalem nawet sma wiec poszukaj w scriptingu
#11
Posted 14.10.2010 17:19
ok ok
#12
Posted 14.10.2010 18:47
Jak da strip'a i zeby mu dawało noz to bedzie mial noz
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users