Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

GunXP Mysql


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lunatic

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:142
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 13.10.2010 21:07

Witam mój problem polega na "bug levelu". Mam gunxp moda z zapisem na nick do mysql. Mam specjalny plugin który uniemożliwia zmienianie nicków podczas gry ale to nic nie pomaga. Gracze podczas gry wchodzą w opcje wpisują nowy nick (na serwerze się nie zmienia tylko w opcjach) i powtórnie łączy się z serwerem. Po powtórnym połączeniu gracz posiada level poprzedniego gracza ale zapisze się on na inny nick. Myślę że to wina mysql ale nie jestem pewny. Proszę o pomoc.

Kawałek sma:
public client_connect(id)
{
	get_user_name(id, g_szAuthName[id], 63);
	
	LoadLevel(id)
}

SaveLevel(id) {
			static szQuery[ 128 ]; 

			formatex( szQuery, 127, "REPLACE INTO `mytable` (`player_id`, `player_level`, `player_xp`) VALUES ('%s', '%d', '%d');", g_szAuthName[id] , PlayerLevel[id], PlayerXp[id] );
		
			SQL_ThreadQuery( g_hTuple, "QuerySetData", szQuery);
}
           

LoadLevel(id) {
			static szQuery[ 128 ], iData[ 1 ]; 
			formatex( szQuery, 127, "SELECT `player_level`, `player_xp` FROM `mytable` WHERE ( `player_id` = '%s' );", g_szAuthName[id] ); 
     
			iData[ 0 ] = id;
			SQL_ThreadQuery( g_hTuple, "QuerySelectData", szQuery, iData, 1 );
}

Użytkownik Lunatic edytował ten post 13.10.2010 21:15

  • +
  • -
  • 0

#2 daniosik

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:80
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:g
Offline

Napisano 16.10.2010 17:39

Spróbuj tak:

Zmień
public client_disconnect(id)
{
SaveLevel(id)
}


Na:
public client_disconnect(id)
{
if(get_pcvar_num(savexp) == 1)
{

SaveLevel(id)
}
player_xp[id] = 0
player_level[id] = 0

}

  • +
  • -
  • 1

#3 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 16.10.2010 17:51

Zamień client_connect na client_authorized. Zdecydowanie bezpieczniej + to co kolega wyżej podał.
  • +
  • -
  • 1

#4 Lunatic

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:142
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 16.10.2010 22:45

Dziękuję wam bardzo za pomoc tyle się z tym trudziłem, szczególnie tobie daniosik. Nie umieściłem całego sma a ty znalazłeś mod na necie i mi pomogłeś. Jeszcze raz dziękuję!
  • +
  • -
  • 0

#5 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 489
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 16.10.2010 23:13

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Na prosbe

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych