Witam chcailbym sie zapytac jak dodac natychmiastowe zabicie he do mojej postaci w cod mod
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
W postaci item
Temat rozp.
YoXan Haos
, 13.10.2010 19:49
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13.10.2010 19:49
#2
Napisano 14.10.2010 07:29
daj .sma zrobie ci
#3
Napisano 14.10.2010 08:47
#4
Napisano 14.10.2010 10:07
Napiszę ci jak to zrobić żebyś wiedział, nie wiem czy dobrze ale mi działa.
Zaczynamy:
jak chcesz żeby był to item musisz to zrobić,
w : new const nazwy_przedmiotow[][] = {"Brak", / musisz dać nazwę itmu, będzie to wygladało tak.
"Modul odrzutowy",//28 ostatni item
"Smiercionosny HE" //29 - nazwa new itemu , //29 to numer
w : new const opisy_przedmiotow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot", //tu będzie opis itemu.
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy", //29
"Masz HE, ktory zadaje 1000hp" //30
w: public Odrodzenie(id) //musisz dodać item może być na końcu
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29) // numer itemu 29
{
give_item(id, "weapon_hegrenade"); // to daje nam HE
}
w: public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) // tu dodamy nasz item żeby nasz HE zadawal 1000hp obraż
dodajemy : if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == TWOJA_KLASA)
damage = float(health);
}
w: public DajPrzedmiot(id, przedmiot) //tu damy item/moc klasie bedzie wygladalo to tak na koncu damy to.
case 29:
{
if(klasa_gracza[id] == Szturmowiec) // szturmowiec to nazwa klasy
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
i to wszystko.
Zaczynamy:
jak chcesz żeby był to item musisz to zrobić,
w : new const nazwy_przedmiotow[][] = {"Brak", / musisz dać nazwę itmu, będzie to wygladało tak.
"Modul odrzutowy",//28 ostatni item
"Smiercionosny HE" //29 - nazwa new itemu , //29 to numer
w : new const opisy_przedmiotow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot", //tu będzie opis itemu.
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy", //29
"Masz HE, ktory zadaje 1000hp" //30
w: public Odrodzenie(id) //musisz dodać item może być na końcu
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29) // numer itemu 29
{
give_item(id, "weapon_hegrenade"); // to daje nam HE
}
w: public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) // tu dodamy nasz item żeby nasz HE zadawal 1000hp obraż
dodajemy : if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == TWOJA_KLASA)
damage = float(health);
}
w: public DajPrzedmiot(id, przedmiot) //tu damy item/moc klasie bedzie wygladalo to tak na koncu damy to.
case 29:
{
if(klasa_gracza[id] == Szturmowiec) // szturmowiec to nazwa klasy
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
i to wszystko.
Użytkownik Gniewmen edytował ten post 14.10.2010 12:04
#5
Napisano 14.10.2010 10:19
dzięki masz +
#6
Napisano 14.10.2010 10:57
Spoiler
Jak da cos takiego to z kazdej broni bedzie walic ponad 1k.... A nie z HE
Jak chcesz zeby zabijalo na hita z HE to zrob cos takiego:
Spoiler
#7
Napisano 14.10.2010 11:10
a to ze he wali te 1k hp to gdzie mam wkleic?
#8
Napisano 14.10.2010 11:35
Tu nie ma takiego kodu.... Ja Ci dalem ze he wali na hita i wklej to do public TakeDamage, a on Ci dal, ze kazda bron wali 1k...
#9
Napisano 14.10.2010 12:06
sory z bład.. dzięki Pewex poprwiłem tutek
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych