Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Kto zrobi mini sklep COD
#1
Napisano 11.10.2010 15:01
1. 500exp za 1000&
2. 1000exp za 2000$
3 Mega EXP 5000exp za 16000&
komenda otwierjaca to: sklep , /sklep
Z góry dzięki
#2
Napisano 11.10.2010 15:18
2. 1000exp za 2000$Czyli mozna za 16k kupic 8k expa, wiec bardziej sie oplaca kupywac to niz to nizej....
I:
3 Mega EXP 5000exp za 16000&Z matematyka to slabo co? Chyba, ze chcials, aby opcja, ktora zawsze sie najbardziej oplaca, byla nie oplacalna
#3
Napisano 11.10.2010 15:23
#4
Napisano 11.10.2010 17:16
To gdziekolwiek:
I pod:
new doswiadczenie_za_bombe;To:new doswiadczenie_za_kase; new doswiadczenie_za_kasez; new doswiadczenie_za_kasex;
A takze pod:
doswiadczenia_za_zabojstwo =To:doswiadczenie_za_kase = 1000; doswiadczenie_za_kasez = 2000; doswiadczenie_za_kasex = 10000;
No jeszcze tez pod:
register_clcmd("say /reset", "KomendaResetujPunkty");To:register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
Użytkownik Pawex edytował ten post 12.10.2010 21:02
#5
Napisano 11.10.2010 18:42
w
public Sklep_Handle(id, menu, item) // po case 1 nie wsawiles }
} // Tu nie wstawiłeś }
case 2:
{
Użytkownik Gniewmen edytował ten post 11.10.2010 18:45
#6
Napisano 12.10.2010 09:32
#7
Napisano 12.10.2010 14:27
#8
Napisano 12.10.2010 17:07
#9
Napisano 12.10.2010 20:36
#10
Napisano 12.10.2010 20:42
Użytkownik Pawex edytował ten post 12.10.2010 21:04
#11
Napisano 12.10.2010 20:46
Załączone pliki
#12
Napisano 12.10.2010 21:04
Załączone pliki
#13
Napisano 12.10.2010 21:10
case 0: { new koszt = 1000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } else{ cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase; ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Doswiadczenie"); SprawdzPoziom(id); } }Tak powinno być..
Gdy if nie spełni warunku else wykonuje...
Użytkownik ZixI edytował ten post 12.10.2010 21:11
#14
Napisano 12.10.2010 21:23
Nawet autor nie dal elsow, a kazdemu dziala....
case 0:
{
new koszt = 1500;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=20;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Ketonal");
}
Użytkownik Pawex edytował ten post 12.10.2010 21:25
#16
Napisano 12.10.2010 21:40
Tak powinno być..
Chyba nie opinia tylko poprawka (Naprawilem mu to wiec, po co post o else skoro dziala all?)
#17
Napisano 13.10.2010 14:46
#18
Napisano 13.10.2010 15:15
P.S. Moze jakis plusik
#19
Napisano 13.10.2010 16:19
5 + ci dalem wystarczy??
Użytkownik Gniewmen edytował ten post 13.10.2010 16:20
#20
Napisano 13.10.2010 18:31
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych