Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

runda meczowa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 slajma

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Gorzów Wlkp.
Offline

Napisano 11.10.2010 03:12

Mam kod z rundy meczowej, ale nie wiem gdzie to wkleic. PS jestem poczatkujacym :)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "WinLimit Info"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

#define X -1.0
#define Y -1.0

new giScores[2];
new gcvarWLimit;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_logevent( "eventRoundStart",2, "1=Round_Start");
	register_event("TeamScore", "eventTTScore", "a", "1&TER");
	register_event("TeamScore", "eventCTScore", "a", "1&CT");
	
	gcvarWLimit = get_cvar_pointer("mp_winlimit");
}
public eventTTScore(){
	giScores[0] = read_data(2);
}
public eventCTScore(){
	giScores[1] = read_data(2);
}
bool:isOne2Win(){
	new iWinLimit = get_pcvar_num(gcvarWLimit);
	iWinLimit --; //bardzo blisko, ale jeszcze nie tyle
	return ((giScores[0] == iWinLimit) || (giScores[1] == iWinLimit))
}
public eventRoundStart(){
	if(isOne2Win()){
		if(giScores[0] == giScores[1]){
			//remis
			set_hudmessage(0, 200, 0, X, Y, 0, 0.0, 4.0);
			show_hudmessage(0, "Runda meczowa - remis");
			
		}else if(giScores[0] > giScores[1]){
			//TT wygrywa
			set_hudmessage(200, 0, 0, X, Y, 0, 0.0, 4.0);
			show_hudmessage(0, "Runda meczowa dla TT");
		}else{
			//CT wygrywa
			set_hudmessage(0,0, 200, X, Y, 0, 0.0, 4.0);
			show_hudmessage(0, "Runda meczowa dla CT");
		}
	}
}

Użytkownik slajma edytował ten post 11.10.2010 03:14

  • +
  • -
  • 0

#2 kamioool

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:203
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 11.10.2010 05:28

Należy go skompilować

Kompilacja lokalna - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

lub tu

Kompilator pluginów AMXX - Nieoficjalny polski support AMX Mod X


a następnie jęśli masz amxx dodać do pluginów.

Instalacja Pluginów AMXX - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

:P




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych