Witam
Poszukuję lub proszę o napisanie pluginu lub sam kod, który w czasie gry gdy zginiemy wypada z ciała tylko c4 które można podnieść, a reszta broń jest nie widoczna lub nie można ich podnieść.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Po zginieciu wypada z ciała tylko c4Po zginieciu wypada z ciała tylko c4
Started By
redbull123
, 10.10.2010 21:11
Nowy Plugin
4 replies to this topic
#1
Posted 10.10.2010 21:11
#2
Posted 10.10.2010 21:40
Przetestuj to:
Attached Files
Edited by hardbot, 11.10.2010 18:40.
#3
Posted 11.10.2010 17:34
chyba nie działa jak powinien, wywala z serwera po tym jak ktoś cię zabije
#4
Posted 11.10.2010 18:41
Przetestuj to:
Brak wymaganych modułów.
Brak wymaganych modułów.
Attached Files
#5
Posted 12.10.2010 19:07
a dało by rade jakoś ten przerobić. W tym jest tak ze gdy upuścimy broń lub zginiemy wypadają bronie ale nie można ich podnieść razem z C4 czy dało by rade coś z tym zrobić aby się dało podnieść c4.
albo jeszcze z tym nie można wyrzucić broni ani jej nie widać razem z c4 może tak być tylko żeby c4 wypadało i dało się podnieść to c4
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
//Pcvary
new pcvar_weapon
//Informacja o wersji
new const VERSION[] = "1.0"
public plugin_init()
{
register_plugin("No weapon", VERSION, "FakeNick")
//Rejestrujemy cvara
pcvar_weapon = register_cvar("no_weapon","0")
//Rejestrujemy touch'a dla danych byt'ow
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "fw_TouchWeapon")
RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "fw_TouchWeapon")
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "fw_TouchWeapon")
}
public fw_TouchWeapon(weapon,id)
{
//To nie gracz dotknal broni
if (!is_user_connected(id))
return HAM_IGNORED;
//Sprawdzamy ustawienia cvara
switch(get_pcvar_num(pcvar_weapon))
{
case 0 : return HAM_IGNORED; // Wszyscy moga podnosic bron
case 1 : // Tylko CT moga podnosic bron
{
if(get_user_team(id) == 1)
return HAM_SUPERCEDE;
}
case 2 : // Tylko TT moga podnosic bron
{
if(get_user_team(id) == 2)
return HAM_SUPERCEDE;
}
case 3 : return HAM_SUPERCEDE ; // Nikt nie moze podnosic broni
}
return HAM_IGNORED;
}
albo jeszcze z tym nie można wyrzucić broni ani jej nie widać razem z c4 może tak być tylko żeby c4 wypadało i dało się podnieść to c4
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Not buy/drop/pickup weapons"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
#define CLASSNAME "armoury_entity"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("drop","cmdDrop");
register_forward(FM_SetModel,"fwSetModel",1);
clearWeapons();
blockBuy();
}
public blockBuy(){
register_clcmd("drop","block");
register_clcmd("cl_setautobuy","block");
register_clcmd("cl_autobuy","block");
register_clcmd("cl_setrebuy","block");
register_clcmd("cl_rebuy","block");
register_clcmd("buy","block");
register_clcmd("p228","block");
register_clcmd("228compact","block");
register_clcmd("shield","block");
register_clcmd("scout","block");
register_clcmd("hegren","block");
register_clcmd("xm1014","block");
register_clcmd("autoshotgun","block");
register_clcmd("mac10","block");
register_clcmd("aug","block");
register_clcmd("bullpup","block");
register_clcmd("sgren","block");
register_clcmd("elites","block");
register_clcmd("fn57","block");
register_clcmd("fiveseven","block");
register_clcmd("ump45","block");
register_clcmd("sg550","block");
register_clcmd("krieg550","block");
register_clcmd("galil","block");
register_clcmd("defender","block");
register_clcmd("famas","block");
register_clcmd("clarion","block");
register_clcmd("usp","block");
register_clcmd("km45","block");
register_clcmd("glock","block");
register_clcmd("9x19mm","block");
register_clcmd("awp","block");
register_clcmd("magnum","block");
register_clcmd("mp5","block");
register_clcmd("smg","block");
register_clcmd("m249","block");
register_clcmd("m3","block");
register_clcmd("12gauge","block");
register_clcmd("m4a1","block");
register_clcmd("tmp","block");
register_clcmd("mp","block");
register_clcmd("g3sg1","block");
register_clcmd("d3au1","block");
register_clcmd("flash","block");
register_clcmd("deagle","block");
register_clcmd("nighthawk","block");
register_clcmd("sg552","block");
register_clcmd("krieg552","block");
register_clcmd("ak47","block");
register_clcmd("cv47","block");
register_clcmd("p90","block");
register_clcmd("c90","block");
register_clcmd("primammo","block");
register_clcmd("secammo","block");
register_clcmd("vest","block");
register_clcmd("vesthelm","block");
register_clcmd("nvgs","block");
}
public cmdDrop(id){
client_print(id, print_center, "#Cstrike_TitlesTXT_Weapon_Cannot_Be_Dropped");
return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}
public block(id){
return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}
public clearWeapons(){
new ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, -1, "classname", CLASSNAME);
while (ent){
disable_weapon(ent);
ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", CLASSNAME);
}
}
public fwSetModel(ent){
new szClassName[32];
pev(ent, pev_classname, szClassName, 31);
if(equal(szClassName, "weaponbox")){
disable_weapon(ent);
return FMRES_OVERRIDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}
disable_weapon(ent){
set_pev(ent, pev_solid, SOLID_NOT);
fm_set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,0);
}
stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16) {
new Float:RenderColor[3]
RenderColor[0] = float®
RenderColor[1] = float(g)
RenderColor[2] = float(b)
set_pev(entity, pev_renderfx, fx)
set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor)
set_pev(entity, pev_rendermode, render)
set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount))
return 1
}
Edited by redbull123, 12.10.2010 19:08.
Also tagged with one or more of these keywords: Nowy Plugin
|
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginStarted by Frodo1981 , 25.02.2024 nowy plugin |
|
|
||
Nowy Plugin
vip pbStarted by One ShooT , 04.02.2024 nowy plugin |
|
|
|||
Nowy Plugin
Admin menuStarted by stół z powyłamywanymi , 22.09.2022 nowy plugin |
|
|
|||
Nowy Plugin
Prośba o napisanie pluginuStarted by stół z powyłamywanymi , 15.08.2022 nowy plugin |
|
|
|||
Nowy Plugin
PLUGIN NA DRplugin Started by bawarskagolonka123 , 25.06.2021 nowy plugin |
|
|
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users