Elo mam problem z pokazywaniem akualne hp gracza
w public PokazInformacje(id)
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[EXP- : %i / %i]^n[LVL : %i]^n[Item : %s]^n[Twoje HP: %i]" , <<< ostatnie %i czy to dobry znak na hp?? nie wiem.
nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], i co tu mam dac zeby wyświetlao aktualne hp gracza);
Proszę o pomoc bo ja próbowałem dodawa różne i nie działało.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
COD MALA SPRAWA
Temat rozp.
Gniewmen
, 10.10.2010 16:39
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10.10.2010 16:39
#2
Napisano 10.10.2010 16:40
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[EXP- : %i / %i]^n[LVL : %i]^n[Item : %s]^n[Twoje HP: %i]" ,nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], get_user_health(id));
#3
Napisano 10.10.2010 16:45
o Dark dzięki, zobacze czy chodzi.
#4
Napisano 10.10.2010 20:34
Chodzi, Bo mi chodzi. (Mam tak od dawna zeby nie bylo )
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych