Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

+10 hp za każde zabicie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 10.10.2010 12:22

Witajcie
jak zrobić klase w Cod Mod żeby za każde zabicie dostawała +5HP?

Np mam 10h0hp zabije 2 gości mam 110hp
w next rundzie zabije 5 mam o 25hp więcej czyli 135? xDi żeby to Hp sie usuwało.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.10.2010 15:20

W public Death()
Spoiler


Wlasciwie to masz racje, ale mi bylo tak wygodniej :D

Użytkownik Pawex edytował ten post 11.10.2010 17:26

  • +
  • -
  • 1

#3 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 11.10.2010 17:23

ja bym dał tak:
 if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA_KLASA)
set_user_health(attacker,((zdrowie+20)<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? (zdrowie+20): maksymalne_zdrowie_gracza[attacker]);



Bo po co Tworzyć nową zmienną..

Użytkownik grankee edytował ten post 11.10.2010 17:23

  • +
  • -
  • 0

#4 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 11.10.2010 19:49

I tak źle zrobiliście. On pisał +10 HP a wy daliście +20 :P Mały ale szczególny błąd.

Intex, +20 w kodzie zmień na +10.

Użytkownik Blood Angel edytował ten post 11.10.2010 19:49

Znany jako oeN.


#5 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 11.10.2010 21:02

I tak źle zrobiliście. On pisał +10 HP a wy daliście +20 :P Mały ale szczególny błąd.

Intex, +20 w kodzie zmień na +10.



No tak :) dzięki za uwage;P

Ale powiem wam że to i tak nie działa ;/ Zabiłem 8 z HE xD na resp:P i zamiast dostać HP to nic nie dostałem xD
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#6 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 11.10.2010 21:50

Bo to dodaje aż nie będziesz miał maksymalnego zdrowia. Czyli jeżeli maksymalne zdrowie klasy to 200hp, to jak masz 200hp to nie zrobi Ci 210hp, ale jak masz 150hp to zrobi Ci 160hp. :/

#7 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.10.2010 09:27

Jak chcesz bez ograniczenia to lap:
W public Death()
Spoiler


I to da tak. Jak masz 100 hp full i zabijesz 1 to bedziesz mial 110.

Użytkownik Pawex edytował ten post 12.10.2010 09:27

  • +
  • -
  • 0

#8 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 12.10.2010 14:46

Jak chcesz bez ograniczenia to lap:
W public Death()

Spoiler


I to da tak. Jak masz 100 hp full i zabijesz 1 to bedziesz mial 110.



Nie kompiluje mi tego na czerwono robi się linia { new zdrowie = get_user_health;
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#9 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 12.10.2010 14:47

Pawex i znowu ten błąd... + 20hp jest.

        if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA_KLASA)
{ new zdrowie = get_user_health;
set_user_health(attacker,zdrowie + 10)
}


To będzie git.

Znany jako oeN.


#10 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 12.10.2010 14:50

Pawex i znowu ten błąd... + 20hp jest.

        if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA_KLASA)
{ new zdrowie = get_user_health;
set_user_health(attacker,zdrowie + 10)
}


To będzie git.



Nadal ta linijka { new zdrowie = get_user_health;
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#11 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 12.10.2010 15:42

Pawex i znowu ten błąd... + 20hp jest.

        if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA_KLASA)
{ new zdrowie = get_user_health;
set_user_health(attacker,zdrowie + 10)
}


To będzie git.



Yhy, na bank.

        if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA_KLASA)
{ new zdrowie = get_user_health(attacker)
set_user_health(attacker,zdrowie + 10)
}


#12 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 12.10.2010 16:21

Niestety teraz się kompiluje no ale nie zatrzymuje tego HP.. zabije do dostaje do 10hp ale w next rundzie już go nie mam ;/ a ja chce żeby zostawąło już na zawsze:)

Użytkownik Intex edytował ten post 12.10.2010 16:28

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#13 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.10.2010 16:58

Mam pewien pomysl, ale nie wiem czy wypali z tym na zawsze.

Screeaaam dzięki za poprawke. Zauwazylem to za pozno.


Nie jestem pewien czy zadziala, ale sprawdz.
        if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA_KLASA)
        {   new zdrowie = get_user_health(attacker)
            set_user_health(attacker,zdrowie +10)
            set_user_health(attacker,maksymalne_zdrowie_gracza[attacker] +10 )
        }
I teraz masz na stale :o
Tylko, ze ta klasa potem bedzie niepokonana.... Zabije 1k osob i ma 10k hp?
Zycze powodzenia w zabijaniu, a sam dobrze wiem jak ciezko jest zabic playera jak ma 5k hp i biega...

Poprawka Kodu, zapomnialem zamknac nawias :P

Użytkownik Pawex edytował ten post 12.10.2010 16:59

  • +
  • -
  • 0

#14 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 12.10.2010 17:02

Mam pewien pomysl, ale nie wiem czy wypali z tym na zawsze.

Screeaaam dzięki za poprawke. Zauwazylem to za pozno.


Nie jestem pewien czy zadziala, ale sprawdz.

        if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA_KLASA)
        {   new zdrowie = get_user_health(attacker)
            set_user_health(attacker,zdrowie +10)
            set_user_health(attacker,maksymalne_zdrowie_gracza[attacker] +10 )
        }
I teraz masz na stale :o
Tylko, ze ta klasa potem bedzie niepokonana.... Zabije 1k osob i ma 10k hp?
Zycze powodzenia w zabijaniu, a sam dobrze wiem jak ciezko jest zabic playera jak ma 5k hp i biega...

Poprawka Kodu, zapomnialem zamknac nawias :P



Ja na razie testuje czy działa:) ale będzie dostawał 1hp:) xD i tylko w klasie premmium xD a te kupują osoby które grać nie potrafia:P
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#15 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.10.2010 17:05

a te kupują osoby które grać nie potrafia:P


Jak mialem serwer to tez takie cos widzialem :D
  • +
  • -
  • 1

#16 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 12.10.2010 17:14

a te kupują osoby które grać nie potrafia:P


Jak mialem serwer to tez takie cos widzialem :D


hmmm znowu usuwa sie po rundzie ;/

Użytkownik Intex edytował ten post 12.10.2010 17:18

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#17 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 12.10.2010 17:38

Bo to życie musisz zapisać w pliku nvault, jeżeli chcesz abyś to miał zawsze. Do zmiennej i do pliku. Przy zabójstwie zwiększasz a potem w starcie rundy dodajesz.

#18 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 12.10.2010 18:08

Bo to życie musisz zapisać w pliku nvault, jeżeli chcesz abyś to miał zawsze. Do zmiennej i do pliku. Przy zabójstwie zwiększasz a potem w starcie rundy dodajesz.



Czyli że jak mam to dopisać do nvault?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#19 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 12.10.2010 18:53

Troche o nVault - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Tu jest przykład o fragach, Ty sobie przerób na HP.

#20 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 12.10.2010 18:57

Troche o nVault - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Tu jest przykład o fragach, Ty sobie przerób na HP.



eeeee gdybym ja jeszce wiedział jak to się przerabia:P
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych