if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1) { SetHamParamEntity(3, this); SetHamParamEntity(1, idattacker); }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
jak przerobic item?
Temat rozp. **Smieszek**, 09.10.2010 08:24
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.10.2010 08:24
Jak przerobić ten kod itemu żeby był item na 1/5 a nie 1/1
#2
Napisano 09.10.2010 09:58
Tu jest 1/3, ale to szczegol P
Sproboj 3 na 5 zmienic.
Sproboj 3 na 5 zmienic.
#3
Napisano 09.10.2010 10:10
aa ok
To działa a jak wstawić ten item do klasy jakiejś? znaczy co dodać.
To działa a jak wstawić ten item do klasy jakiejś? znaczy co dodać.
Użytkownik **Smieszek** edytował ten post 09.10.2010 10:11
#4
Napisano 09.10.2010 13:39
Dajesz jej moc itemu w odpowiednim publicu.
#5
Napisano 09.10.2010 14:56
czyli jak by to mogło wyglądać ?
#6
Napisano 09.10.2010 14:57
Zalezy jaki to ma byc item....
#7
Napisano 09.10.2010 15:05
item ma być.
1/5 szans na odbicie pocisku
1/5 szans na odbicie pocisku
#8
Napisano 10.10.2010 15:15
Try:
Spoiler
#9
Napisano 10.10.2010 15:18
ok dzięki
#10
Napisano 10.10.2010 15:23
Omfg.
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1,5) == 1)
{
SetHamParamEntity(3, this);
SetHamParamEntity(1, idattacker);
}
#11
Napisano 10.10.2010 20:38
Screeam, a moglbys mi wytlumaczyc whaj tam jest 3 i 1? Bo ja sie na Hamach za bardzo nie znam
Bo mi sie zdawalo, ze z 3 i 1 musi wylosowac u thisa 1 i tedy odbije, ale skoro nie to moglbys mi wytlumaczyc jak to dziala?
Bo mi sie zdawalo, ze z 3 i 1 musi wylosowac u thisa 1 i tedy odbije, ale skoro nie to moglbys mi wytlumaczyc jak to dziala?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych