Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodawanie map do mapcycle


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 QuaSter

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
Offline

Napisano 22.10.2008 15:12

Siemka, mam problem zeby dodac mapy do mapcycle. Czy moglby mi ktos to wytluamczyc. A i jeszcze jaka jest komenda na zmiane mapy w konsoli?
  • +
  • -
  • 0

#2 baku

    [M]anchester[U]nited

  • Przyjaciel

Reputacja: 455
Wszechobecny

  • Postów:1 054
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.10.2008 15:28

jaka jest komenda na zmiane mapy w konsoli?


changelevel nazwa mapy .

np.
changelevel de_dust2

Siemka, mam problem zeby dodac mapy do mapcycle. Czy moglby mi ktos to wytluamczyc.


No dodajesz do mapcycle.txt nazwy mapy .

Np.

de_kabul

Mapa ta musi się znajdować w maps. W postaci rozszerzenia .bsp czyli de_kabul.bsp
  • +
  • -
  • 0

#3 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1 217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 22.10.2008 16:24

A jeśli korzystasz z amxx to w katalogu configs masz plik maps.ini i do niego dodajesz nazwy map.
A mapy zmieniasz komendą amx_map
np:
amx_map de_dust

Możesz też zmienić mapę przez RCONA
amx_rcon changelevel de_dust

  • +
  • -
  • 0

#4 QuaSter

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
Offline

Napisano 22.10.2008 16:57

Mam jeszcze jedno pytanko:
Jak dostalem serwer to bylo ustawione ze czas na podlozenie paki trwa 2min jak mozna to zmienic?
  • +
  • -
  • 0

#5 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1 217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 22.10.2008 17:17

w pliku server.cfg zmień linijkę mp_c4timer na
mp_c4timer 35
I bomba wybuchnie po 35 sekundach.

Chyba, ze chodzi Ci o czas trwania mapy, to wtedy zmień
mp_timelimit

  • +
  • -
  • 0

#6 QuaSter

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
Offline

Napisano 22.10.2008 17:24

w pliku server.cfg zmień linijkę mp_c4timer na

mp_c4timer 35
I bomba wybuchnie po 35 sekundach.

Chyba, ze chodzi Ci o czas trwania mapy, to wtedy zmień
mp_timelimit


Chodzi mi wydluzenie rundy, bo mam tylko 2 min
  • +
  • -
  • 0

#7 wizu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 224
Profesjonalista

  • Postów:1 217
  • GG:
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 22.10.2008 17:36

mp_roundtime

  • +
  • -
  • 0

#8 w33man

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:5
Offline

Napisano 24.10.2008 15:09

Siemka, mam problem zeby dodac mapy do mapcycle. Jaka jest komenda na zmiane mapy w konsoli?

Komenda na zmiane mapy : changelevel
Np:
changelevel de_inferno       <---- jak zreszta jest podane wyzej w 2 poscie
:D
a jak chcesz wgrac mapy na serva to wchodzisz do :
addons/amxmod/configs/maps.ini
i tam wpisujesz mape :
Np
awp_map
a jesli do mapcycle to praktycznie tak samo:D
addons/amxmod/configs/mapcycle.ini
I TYLE :blaga:
---->POMOGLEM? :wstyd: <----

[ Dodano: 24-10-2008, 16:15 ]

mp_roundtime

to wszystko masz w cvarach servera
amxmodmenu do konsoli
ale mozesz oczywiscie tez wpisac
mp_roundtime <czas w minutach>
jakbys mial zastrzezenia to :
Wszystkie komendy należy wpisywać w konsoli [~].
Jeśli serwer posiada hasło RCON, komendy należy wpisywać w ten sposób:
rcon komenda "wartość"


mp_roundtime - czas trwania rundy podawany w minutach
minimalna wartość: 1 ; maksymalna wartość: 9

mp_timelimit - maksymalny czas trwania mapy
minimalna wartość: 0 (wyłączenie limitu)

mp_freezetime - czas bezruchu na respie podawany w sekundach (możliwe jest tylko kupowanie)
minimalna wartość: 0 ; maksymalna wartość: 60

mp_buytime - limit czasu, w którym gracz może kupować ekwipunek oraz broń
minimalna wartość: 0.25 (15 sekund)

mp_winlimit - ustala limit wygranych rund przez jedną z drużyn; jeśli jakaś drużyna dorówna podanej wartości, mapa automatycznie się zmieni
minimalna wartość: 0 (wyłączenie limitu)

mp_maxrounds - ustala limit rund do rozegrania; po rozegraniu wszystkich rund mapa automatycznie się zmieni
minimalna wartość: 0 (wyłączenie limitu)

mp_startmoney - określa ilość pieniędzy podczas pierwszej rundy
minimalna wartość: 0 ; maksymalna wartość: 16000

mp_autoteambalance - wyrównywanie ilości graczy w drużynach
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0

mp_limitteams - maksymalna różnica ilości graczy w drużynach
minimalna wartość: 0 (wyłączenie różnicy)

mp_friendlyfire - możliwość atakowania członków drużyny
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0

mp_tkpunish - gracz zostanie zabity w następnej rundzie, jeśli wcześniej zabił członka drużyny
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0

mp_c4timer - czas od podłożenia do wybuchu bomby podawany w sekundach (zegar bomby)
minimalna wartość: 10 ; maksymalna wartość: 90

mp_footsteps - dźwięk kroków
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0

mp_flashlight - możliwość korzystania z latarki
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0

mp_chattime - czas, w którym gracze mogą rozmawiać po zakończeniu mapy (podczas wyświetlania tablicy wyników)

mp_fadetoblack - czarny ekran po śmierci gracza
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0

mp_forcechacam - martwy gracz może oglądać jedynie członków ze swojej drużyny;
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0

mp_forcecamera - martwy gracz może oglądać:
tylko członków drużyny z każdej perspektywy: 1
tylko członków drużyny w pierwszej osobie: 2
wszystkich z każdej perspektywy: 3

mp_logmessages - zapisywanie rozmów graczy do pliku tekstowego
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0

mp_logdetail - zapisywanie działań graczy do pliku tekstowego
atakowanie wroga: 1 ; atakowanie członka drużyny: 2 ; wszystkie działania: 3; wyłączenie: 0;

mp_hostagepenalty - maksymalna ilość zakładników jaką można zabić; jeśli gracz dorówna podanej wartości, zostanie automatycznie wyrzucony z serwera
minimalna wartość: 0 (wyłączenie automatycznego wyrzucania)


sv_password "hasło" - ustawia hasło do serwera; jeśli serwer ma być bez hasła to należy pominąć tą komendę

sv_lan - ustala czy serwer ma być widoczny w sieci Internet
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0 (widoczny tylko w sieci LAN)

sv_restart - restart rundy po wybranej ilości sekund
minimalna wartość: 1 ; maksymalna wartość: 60

sv_gravity - ustawienie grawitacji; jeśli wartość wzrasta, skoki są niższe
minimalna wartość: 0 (gracze lecą cały czas do góry)


rcon_password "hasło" - ustawia hasło do RCONa

allow_spectators - możliwość dołączenia do obserwatorów (spectate)
włączenie: 1 ; wyłączenie: 0

changelevel "nazwa_mapy" - zmiana mapy

kick "nick_gracza" - wyrzucenie gracza z serwera

banid "minuty" "steamID_gracza" - zbanowanie gracza na określoną ilość minut
wpisz "0" aby zbanować gracza permanentnie

status - pokazuje szczegóły serwera, SteamID oraz listę graczy


--->JESLI POMOGLEM? :wstyd: --POSTAW GIBONA<---
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych