Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Granaty Cod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
32 odpowiedzi w tym temacie

#1 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 08.10.2010 17:54

Proszę pomóżcie .. jak dodać aby klasa miała 1/1 z he?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 08.10.2010 18:02

Bierz z tego info [QTM COD:MW Mod] Dodanie 1/x z x broni - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

a tu funkcja

if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == TWOJA_KLASA) // to będzie 1/1 z HE u TWOJEJ_KLASY :)
damage = float(health);
}


#3 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.10.2010 18:03

...
Masz przeciez taki item, wystarczy za
if (informacje_przedmiotu_gracza[id] == NR.CASE)
Dac:
if (klasa_gracza[id] == TwojaKLASA)

Dokladnie:
Spoiler


Troche pudru :o

Użytkownik Pawex edytował ten post 08.10.2010 18:05

  • +
  • -
  • 0

#4 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 08.10.2010 18:04

Mam tak i klasa nie ma 1/1 z HE.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#5 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.10.2010 18:06

A gdzie to dajesz?
  • +
  • -
  • 0

#6 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 08.10.2010 18:28

TakeDemage
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#7 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 08.10.2010 18:51

a spróbuj to

if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == KLASA_GRACZA)
damage = float(health);
}


#8 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 08.10.2010 19:37

a spróbuj to

if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == KLASA_GRACZA)
damage = float(health);
}


Jak to dodałem to sie nie chce skompilować ;/
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#9 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.10.2010 20:25

A KLASA_GRACZA podmieniles na swoja? Najlepiej daj sma...
  • +
  • -
  • 0

#10 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 08.10.2010 20:40

A KLASA_GRACZA podmieniles na swoja? Najlepiej daj sma...




Ej ale nie rób ze mnie debila.. Tak podmieniłem..ale jak to dodam to zaznacza mi sie to na czerwono ;/
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#11 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.10.2010 20:45

Bo nie wiem jak moze Ci nie dzialac moj kod ktory u mnie dziala :o Daj ESZ EM AA
  • +
  • -
  • 0

#12 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 08.10.2010 20:56

pokaż skan z kompilatora co ci za error wywaliło i nie wyzywać się proszę!

#13 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 08.10.2010 21:09

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Loose indentation on line 431
Warning: Loose indentation on line 432
Error: Expected token: ")", but found "-identifier-" on line 1338

1 Error.
Could not locate output file C:\Users\Piotrek\Desktop\codgj\cod\QTM_CodMod.amx (compile failed).
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#14 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.10.2010 21:12

Warning: Loose indentation on line 431
Warning: Loose indentation on line 432

2 Nie znaczace waringi o zlej tabulacji...
Pokaz linie 1338
  • +
  • -
  • 0

#15 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 08.10.2010 21:16

to jest to:

if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == General)
damage = float(health);


ta linia 1338 to jest to pogrubione i podkreślone
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#16 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 08.10.2010 21:20

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Loose indentation on line 431
Warning: Loose indentation on line 432
Error: Expected token: ")", but found "-identifier-" on line 1338

1 Error.
Could not locate output file C:\Users\Piotrek\Desktop\codgj\cod\QTM_CodMod.amx (compile failed).



to daj bo tam za duzo nawiasów było

if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == KLASA_GRACZA)
damage = float(health);
}


#17 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 08.10.2010 21:31

Niestety rzucam kolesiowi granat pod nogi a on stoi nadal...
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#18 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.10.2010 08:48

A masz wyzej okreslane health jako get_user_health
  • +
  • -
  • 0

#19 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 09.10.2010 08:51

A masz wyzej okreslane health jako get_user_health




Nie to czyli jak?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#20 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.10.2010 09:55

Zaraz Ci napisze.
new health = get_user_health(id)

Daj to na poczatku takedamage.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych