Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin na respawn graczy.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 kondzixd

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:302
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 06.10.2010 06:09

Mógł by mi ktoś tak przerobić aby było odliczanie i żebym mógł wybrać co ile sek. jest gracz respiony?

#include <amxmodx> 
#include <fakemeta> 
#include <cstrike> 

public respawn_player(id) 
{     
    if (!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR)         return;

    set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE)
    dllfunc(DLLFunc_Think, id)

     if (is_user_bot(id) && pev(id, pev_deadflag) == DEAD_RESPAWNABLE)
     {
         dllfunc(DLLFunc_Spawn, id)
     } 
}

Użytkownik kondzixd edytował ten post 06.10.2010 15:21


#2 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1 157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 06.10.2010 18:02

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <fun>



#define PLUGIN "Odrodzenie"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "DAMIANq"



new Odliczanie



public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)



    register_event("DeathMsg","func_death","a")

}



public func_death() set_task(10.0, "r_spawn", read_data(2))

public r_spawn(id) spawn(id)  





public UruchomOdliczanie(id)

{

        set_user_gravity(0, 1.0) //

        

        Odliczanie = 10

        

        if(task_exists(0 + 3431))

        {

                remove_task(0 + 3431)

        }

        set_task(1.0, "Koniec", 0 + 3431, _, _, "b")

        

        return PLUGIN_CONTINUE

}

public Koniec()

{

        set_hudmessage(0, 255, 0, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01)

        show_hudmessage(0, "Za %d zostaniesz odrodzony", Odliczanie)

        

        Odliczanie -= 1 

        

        if(Odliczanie <= 0)

        {

                set_user_gravity(0, 1.0); 

        }

}

Użytkownik dMNq. edytował ten post 06.10.2010 18:07

  • +
  • -
  • 0

#3 Zapalka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 194
Profesjonalista

  • Postów:283
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Janów Lubelski
Offline

Napisano 06.10.2010 18:07

Proszę :)
Ty chcesz żebyśmy ci zrobili aby samo wskrzeszało po danym czasie, czy sam sobie już resztę zrobisz? Bo zrozumiałem to tak, żeby ci tylko przerobić aby można było ustawić co ile ma wskrzeszać :)
Jak chcesz coś jeszcze to napisz.

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

new czas;

public plugin_init()
{
czas = register_cvar("respawn_czas", "5.0");
}
public respawn()
{
set_task(czas,"respawn_player")
}
public respawn_player(id)
{
if (!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR) return;

set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE)
dllfunc(DLLFunc_Think, id)

if (is_user_bot(id) && pev(id, pev_deadflag) == DEAD_RESPAWNABLE)
{
dllfunc(DLLFunc_Spawn, id)
}
}

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na http://zapalka.net.pl

#4 kondzixd

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:302
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 07.10.2010 15:16

Bo ja sie na tym nie znam wcale i chce zeby wskrzeszalo ludzi i jak to mozliwe zeby odliczalo.


@edit
A i jeszcze jak to mozliwe to chce zeby po pierwszym kilu respilo po 2 sek. jak cie 2 raz zabija to 6 sek. a jak 3 to 10 sek.

Użytkownik kondzixd edytował ten post 07.10.2010 15:17





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych