Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
cod klasa + item
Temat rozp. K1cK_PL, 05.10.2010 19:51
13 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 05.10.2010 19:51
Witam . mam w codzie rozne klasy ale niwiem jak dodac do nich itemy rozne taki jak modul odrzutowy czy ciche bieganie itd
czy moglby mi ktos wytlumaczyc jak dodawac itemy do klas???
z gory thx
czy moglby mi ktos wytlumaczyc jak dodawac itemy do klas???
z gory thx
#2
Napisano 05.10.2010 21:34
dobra powiedzmy masz tutaj jakis przedmiot, ktory chcesz dac dla klasy
np.
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14)
najlatwiej dodac go do klasy w ten sposob
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14(chyba wiadomo ze numer itemku) || klasa_gracza[id] == TutajNazweSwojejKlasy)
tutaj nie ma co sie rozpisywac wszystko proste
np.
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14)
najlatwiej dodac go do klasy w ten sposob
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14(chyba wiadomo ze numer itemku) || klasa_gracza[id] == TutajNazweSwojejKlasy)
tutaj nie ma co sie rozpisywac wszystko proste
#3
Napisano 06.10.2010 13:18
case Ninja:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "weapon_elite");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2 ;
}
mam taka klase i jak ma wygladac tu np. Wyszkolenie sanitarne
proszę o pokazanie na tej klasie
{
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "weapon_elite");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2 ;
}
mam taka klase i jak ma wygladac tu np. Wyszkolenie sanitarne
proszę o pokazanie na tej klasie
#4
Napisano 06.10.2010 15:37
if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14(chyba wiadomo ze numer itemku) || klasa_gracza[id] == TutajNazweSwojejKlasy
To tylko wykona moc funkcji tego itema w klasie, a nie doda mu itemka Trzeba zrobic cos takiego plus w odrodzeniu zeby dawalo mu tego itemka, jak go wywali bedzie mogl zdobyc inny, ale moc tamtego i tak bedzie sie wykonywala (Zalezy jeszcze jaki item bo jak mu tasz pulki a dostanie te slabsze to chyba zadzialaja slabsze tylko ).
To tylko wykona moc funkcji tego itema w klasie, a nie doda mu itemka Trzeba zrobic cos takiego plus w odrodzeniu zeby dawalo mu tego itemka, jak go wywali bedzie mogl zdobyc inny, ale moc tamtego i tak bedzie sie wykonywala (Zalezy jeszcze jaki item bo jak mu tasz pulki a dostanie te slabsze to chyba zadzialaja slabsze tylko ).
#5
Napisano 06.10.2010 15:49
oto mi chodyi zeby to mialo w sobie a po zabiciu kogos dostanie sie inz item
np mam klase komandos i on ma ze zabija na 1 cos z noze ale moze miec tez inny item
np mam klase komandos i on ma ze zabija na 1 cos z noze ale moze miec tez inny item
#6
Napisano 06.10.2010 16:29
O jap****ole...
Moc do klasy to dodajesz w odpowiednim publicu, zalezy od czego ma byc ta moc.. Np jesli od zabijania na hita to w public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
Dajesz to:
Poprawka Cytatu
To zastanow sie chlopaku czy chcesz dodac item do klasy czy moc do klasy...jak dodac do nich itemy rozne taki jak modul odrzutowy czy ciche bieganie itd
Moc do klasy to dodajesz w odpowiednim publicu, zalezy od czego ma byc ta moc.. Np jesli od zabijania na hita to w public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
Dajesz to:
if(weapon == TWOJA_BRON) // Duzymi literami { if(klasa_gracza[idattacker] == TWOJA_KLASA && random(2) == 1) // Dokladnie tak jak sie klasa nazywa. Najczesciej 1 litera duza, a reszta malych. damage = float(health); }
Poprawka Cytatu
Użytkownik Pawex edytował ten post 06.10.2010 16:30
#7
Napisano 06.10.2010 16:42
ok a np ja kchce klasie dodac buty szturmowego to zrobilem tak:
zmieniloem to :
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);
na to:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
i nadal nie dziala niewiem czemu.
zmieniloem to :
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
else
set_user_footsteps(id, 0);
na to:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
set_user_footsteps(id, 1);
i nadal nie dziala niewiem czemu.
#8
Napisano 06.10.2010 16:54
Bo na 1 slychac i to co zmieniles to tego nie rusaj... Popraw na to z else, a o ile pamietam to musisz to dac albo w odrodzeniu w case klasy albo na gorze cos takieg:
I to tyle. Klasa bedzie miala wtedy moc butow szturmowego.
if(klasa_gracza[id] == TWOJA_KLASA) set_user_footsteps(id, 2);
I to tyle. Klasa bedzie miala wtedy moc butow szturmowego.
#9
Napisano 06.10.2010 17:46
to co ja napisalem daje na pewno moc do klasy i na pewno dziala mam tak u siebie
#10
Napisano 06.10.2010 17:56
no juz poprawiam.
csvision mi to cos niedziala to twoje niewiem czemu . daj jakis przyklad jak to zrobic ok
csvision mi to cos niedziala to twoje niewiem czemu . daj jakis przyklad jak to zrobic ok
#11
Napisano 06.10.2010 18:23
Dziala, to daje moc itemu do klasy.
#12
Napisano 06.10.2010 19:01
ok mam ale mam 1 blad i niewiem jak go naprawic
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 23 || klasa_gracza[id] == Ninja
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
ZmienUbranie(id, 0);
gdzie tu jest blad
pokazuje mi ze tu:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
error 1
505 : error 001 . expected token ">" but found "if"
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 23 || klasa_gracza[id] == Ninja
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
ZmienUbranie(id, 0);
gdzie tu jest blad
pokazuje mi ze tu:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
error 1
505 : error 001 . expected token ">" but found "if"
#13
Napisano 06.10.2010 21:13
Po Ninja zamknij nawias
#14
Napisano 08.10.2010 22:00
Thx Pawex oraz csvision
Dodano 08 październik 2010 - 22:00:
CLOSE
Dodano 08 październik 2010 - 22:00:
CLOSE
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych