Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
no recoil plugin
#1
Napisano 05.10.2010 15:39
#2
Napisano 05.10.2010 15:52
#3
Napisano 05.10.2010 16:54
#4
Napisano 06.10.2010 00:02
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#define FORCE_TIME 10
new Float:timee[33]
public plugin_init() {
register_plugin("Force +attack","0.1","grankee")
register_clcmd("amx_forceattack","cmdforce",ADMIN_LEVEL_A," - wymusza strzelanie")
}
public client_PreThink(id)
{
new cTime=get_gametime()
if((cTime<=(timee[id]+float(FORCE_TIME)))&&(cTime>timee[id]))
client_cmd(id,"+attack")
else
client_cmd(id,"-attack")
}
public client_connect(id)
timee[id]=0
public cmdforce(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,2))
return PLUGIN_HANDLED
new arg[32]
read_argv(1,arg,31)
new target=cmd_target(id,arg,CMDTARGET_OBEY_IMMUNITY|CMDTARGET_ALLOW_SELF|CMDTARGET_ONLY_ALIVE|CMDTARGET_NO_BOTS)
if(!target)
return PLUGIN_HANDLED
timee[target]=get_gametime()
new name[32],aName[32]
get_user_name(id,aName,31)
get_user_name(target,name,31)
client_cmd(id,"echo ^"Gracz %s strzela.^"")
log_amx("Admin %s wymusił strzelanie na graczu %s",aName,name)
return PLUGIN_HANDLED
}
Użytkownik grankee edytował ten post 06.10.2010 00:13
#5
Napisano 06.10.2010 10:15
#6
Napisano 06.10.2010 14:07
Proszę poprawione, powinno działać.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#define FORCE_TIME 10
new Float:timee[33]
public plugin_init() {
register_plugin("Force +attack","0.1","grankee")
register_clcmd("amx_forceattack","cmdforce",ADMIN_LEVEL_A," - wymusza strzelanie")
}
public client_PreThink(id)
{
new cTime=get_gametime()
if((cTime<(timee[id]+float(FORCE_TIME)))&&(cTime>timee[id]))
client_cmd(id,"+attack")
else if(cTime==(timee[id]+float(FORCE_TIME)))
client_cmd(id,"-attack")
}
public client_connect(id)
timee[id]=0
public cmdforce(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,2))
return PLUGIN_HANDLED
new arg[32]
read_argv(1,arg,31)
new target=cmd_target(id,arg,CMDTARGET_OBEY_IMMUNITY|CMDTARGET_ALLOW_SELF|CMDTARGET_ONLY_ALIVE|CMDTARGET_NO_BOTS)
if(!target)
return PLUGIN_HANDLED
timee[target]=get_gametime()
new name[32],aName[32]
get_user_name(id,aName,31)
get_user_name(target,name,31)
client_cmd(id,"echo ^"Gracz %s strzela.^"")
log_amx("Admin %s wymusił strzelanie na graczu %s",aName,name)
return PLUGIN_HANDLED
}
#7
Napisano 06.10.2010 15:01
] amx_forceattack
Uzycie: amx_forceattack - wymusza strzelanie
i nic sie nie dzieje
prosilbym o przerobienie zeby komenda dzialala w ten sposob:
amx_forceattack nick
i wtedy wymusza danemu graczowi strzelanie na 10 sec
#8
Napisano 07.10.2010 01:36
chyba dalej niedziala albo ja nie wiem jak, po wpisaniu komendy wyskakuje mi cos takiego
] amx_forceattack
Uzycie: amx_forceattack - wymusza strzelanie
i nic sie nie dzieje
prosilbym o przerobienie zeby komenda dzialala w ten sposob:
amx_forceattack nick
i wtedy wymusza danemu graczowi strzelanie na 10 sec
Heh, a czy uważasz, że jestem idiotą skoro jestem w stanie taki kod napisać?
Przecież to oczywiste, że tak to działa, jak inaczej wyobrażasz sobie to działanie? Admin wpisuje komende bez nicku, a plugin magiczną mocą wie na kim to wykonać? ...
#9
Napisano 07.10.2010 08:55
#10
Napisano 09.10.2010 11:00
Nie wiem po co Ci fullauto przez 10 sek jak magazynek kończy się po 5, aleee...
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#define TASK_FORCE 9246
//Poniżej zmień liczbę 10 na inną dowolną(jak chcesz), przez tyle sekund będzie wymuszała strzelanie
#define FORCE_TIME 10
new force[33]
public plugin_init() {
register_plugin("Force +attack","0.1","grankee")
register_clcmd("amx_forceattack","cmdforce",ADMIN_LEVEL_A," - wymusza strzelanie")
}
public client_PreThink(id)
{
if(force[id]==1)
{
client_cmd(id,"+attack")
}
else if(force[id]==2)
{
client_cmd(id,"-attack")
force[id]=0
}
}
public cmdforce(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,2))
return PLUGIN_HANDLED
new arg[32]
read_argv(1,arg,31)
new target=cmd_target(id,arg,CMDTARGET_OBEY_IMMUNITY|CMDTARGET_ALLOW_SELF|CMDTARGET_ONLY_ALIVE|CMDTARGET_NO_BOTS)
if(!target)
return PLUGIN_HANDLED
force[target]=1
set_task(float(FORCE_TIME),"Anuluj",target+TASK_FORCE)
new name[32],aName[32]
get_user_name(id,aName,31)
get_user_name(target,name,31)
client_cmd(id,"echo ^"Gracz %s strzela.^"",name)
log_amx("Admin %s wymusil strzelanie na graczu %s",aName,name)
return PLUGIN_HANDLED
}
public Anuluj(taskid)
{
taskid-=TASK_FORCE
force[taskid]=2
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych