Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Leczenie się klasy CoD MOd


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 04.10.2010 13:22

Witajcie

Proszę was o kod, na takie coś:

Chcę aby dana klasa premium sama się uleczała jeśli spadnie jej Hp poniżej 200.

proszę!! Daje +++
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 04.10.2010 14:24

//do zmiennych
new p_health, c_health;

//do plugin_init poniższe cvary sam się domyślisz :P
p_health = register_cvar("cod_auto_leczenie_premium","20")
c_health = register_cvar("cod_do_ilu_hp_ma_leczyc","500")

//do ??? :D no gdzie xD
// rozmyślałem żeby dodać to bez tego KlasaGracza do danej klasy
if(klasa_gracza[id] == Nazwa_Twojej_Klasy_Premium)
{
if(get_user_health(id) < 200)
{
set_task(1.0, "Leczenie",id,_,_,"b")
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
// byle gdzie ten poniższy kod

public Leczenie(id)
{
set_user_health(id, get_user_health(id) + get_pcvar_num(p_health))
if(get_user_health(id) == get_pcvar_num(c_health))
{
return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


#3 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 04.10.2010 14:33

Dzięki wielkie ale nie wiem gdzie to?

if(klasa_gracza[id] == Nazwa_Twojej_Klasy_Premium)
        {
                if(get_user_health(id) < 200)
                {
                        set_task(1.0, "Leczenie",id,_,_,"b")
                }               
        }

Sorka xD
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 04.10.2010 14:37

ja też tak pół na pół :D

dodaj to do klasy premium tam gdzie dodajesz bronie :D

if(get_user_health(id) < 200)
{
set_task(1.0, "Leczenie",id,_,_,"b")
}

Użytkownik hardbot edytował ten post 04.10.2010 14:38


#5 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 04.10.2010 14:49

Jak to pododawałem to mi się na czerwono pozaznaczało xD
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#6 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 04.10.2010 15:00

co ci się na czerwono pokazało :D tzn. natyvy się podświetliły :D to normalne jak odczyta moduł ^^

#7 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 04.10.2010 15:02

co ci się na czerwono pokazało :D tzn. natyvy się podświetliły :D to normalne jak odczyta moduł ^^



no to:

// byle gdzie ten poniższy kod 

public Leczenie(id)
{
        set_user_health(id, get_user_health(id) + get_pcvar_num(p_health))
        if(get_user_health(id) == get_pcvar_num(c_health))
        {
                return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
        }
        return PLUGIN_CONTINUE; 
}

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#8 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 04.10.2010 15:09

:) tak jak pisałem Natyw sczytał się z modułu i poinformował Program że działa :) dlatego się podświetlił jeśli danego natywu nie ma w Module to będzie czarny(bądź Granatowy zależy jakiego programu używasz) jaki był :)

#9 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 04.10.2010 15:15

Teraz to mi sie robi na czerwono

if(klasa_gracza[id] == General)
	{
                if(get_user_health(id) < 200)
                {
                        set_task(1.0, "Leczenie",id,_,_,"b")
                }

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#10 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 04.10.2010 15:24

W sensie że na forum ci się robi na czerwono ?

o-o :D to jest Dodatek [sma] na forum ,który przetwarza znane z modułów natywy i je podświetla na taki kolor jaki powinny mieć :D

#11 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 04.10.2010 15:27

W sensie że na forum ci się robi na czerwono ?

o-o :D to jest Dodatek [sma] na forum ,który przetwarza znane z modułów natywy i je podświetla na taki kolor jaki powinny mieć :D



............

Jak kompiluje to mi się na czerwono zaznacza...

Kompiluje Lokalnie.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#12 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 04.10.2010 16:24

pisałem żebyś dodał to do klasy a tamtą funkcje byle gdzie najlepiej na sam dół

if(get_user_health(id) < 200)
                {
                        set_task(1.0, "Leczenie",id,_,_,"b")
                }


#13 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 04.10.2010 18:18

pisałem żebyś dodał to do klasy a tamtą funkcje byle gdzie najlepiej na sam dół

if(get_user_health(id) < 200)
                {
                        set_task(1.0, "Leczenie",id,_,_,"b")
                }



Niestety nawet 1 hp nie dodaje xD
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#14 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.10.2010 20:50

Nie latwiej zamiast tego:
                             {
                              set_task(1.0, "Leczenie",id,_,_,"b")
                             }
Okreslic nowa zmienna zycie i maxymalne zycie i zrobic cos takiego:
                             {
                              set_task(1.0) zycie + te_uleczanie
                                 if (zycie + te_uleczenie <= maxymalne_zycie)
                                 {
                                 ClientPrint "Zostales uleczony do 200hp"
                                 }
                              return_PLUGIN_CONTINIUE
                             }

Napisane Bardzo ogolnie, poniewaz nie moge sie rozpisywac i nie mam dostepu do kodu :o
  • +
  • -
  • 0

#15 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 04.10.2010 22:11

Nie latwiej zamiast tego:

                             {
                              set_task(1.0, "Leczenie",id,_,_,"b")
                             }
Okreslic nowa zmienna zycie i maxymalne zycie i zrobic cos takiego:
                             {
                              set_task(1.0) zycie + te_uleczanie
                                 if (zycie + te_uleczenie <= maxymalne_zycie)
                                 {
                                 ClientPrint "Zostales uleczony do 200hp"
                                 }
                              return_PLUGIN_CONTINIUE
                             }

Napisane Bardzo ogolnie, poniewaz nie moge sie rozpisJuywac i nie mam dostepu do kodu :o


Ja już nic z tego nie kumam xD


  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#16 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.10.2010 15:39

UP, Odrodbie niemiecki i Ci to napisze (dokladny kod) :o
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych