Witam. Czy jest możliwość dodania nowej umiejętności do cod mod ? Np. Grawitacja i że jak się da w to 1 pkt to się ma o 1 większą grawitacje. Jest taka możliwość ? Jeśli jest to jak to zrobić?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[CoD] nowa umiejętność?
Temat rozp. ric0, 03.10.2010 20:10
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.10.2010 20:10
To co piszę się nie liczy...
#2
Napisano 03.10.2010 22:17
Oczywiście że jest..
Zaraz dam edita jak skończę ci to tłumaczyć
EDIT:
Pierwsze musisz utworzyć jakaś zmienną odpowiadającą za tą umiejętność. Więc
Otwierasz twojego coda.
Wyszukujesz takie linijki:
(Są zaraz pod expem)
i dodajesz pod nimi:
Teraz szukasz publica:
Pod:
Dodajesz:
Dodajesz pod:
To:
Teraz w publicku niżej czyli:
Szukasz:
I dodajesz po:
To:
Teraz szukasz:
i edytujesz na:
Teraz szukasz publica:
Szukasz linijki:
I podmieniasz / edytujesz na:
Teraz public niżej czyli:
Szukasz linijki:
Zmieniasz na:
Szukasz:
Zmieniasz na:
Szukasz:
Zmieniasz na:
Szukasz:
Pod tym dodajesz:
Myślę że pomogłem.
Pozdrawiam!
W razie problemów zapraszam na gg: 5972861
[warn="Abes Mapper"]Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.[/warn]
Zapraszam na: [warn="Abes Mapper"]Reklama[/warn]
Zaraz dam edita jak skończę ci to tłumaczyć
EDIT:
Pierwsze musisz utworzyć jakaś zmienną odpowiadającą za tą umiejętność. Więc
Otwierasz twojego coda.
Wyszukujesz takie linijki:
new punkty_gracza[33];
new zdrowie_gracza[33];
new inteligencja_gracza[33];
new wytrzymalosc_gracza[33];
new Float:redukcja_obrazen_gracza[33];
new kondycja_gracza[33];
new maksymalne_zdrowie_gracza[33];
new Float:szybkosc_gracza[33];
(Są zaraz pod expem)
i dodajesz pod nimi:
new lewitacja_gracza[33]
Teraz szukasz publica:
public PrzydzielPunkty(id)
Pod:
format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);
Dodajesz:
new lewitacja[60];
format(lewitacja, 59, "Lewitacja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", lewitacja_gracza[id]);
Dodajesz pod:
menu_additem(menu, kondycja);
To:
menu_additem(menu, lewitacja);
Teraz w publicku niżej czyli:
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
Szukasz:
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<400)
kondycja_gracza[id]++;
else {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");punkty_gracza[id]++;}
}
I dodajesz po:
}
To:
case 4:
{
if(lewitacja_gracza[id]<400)
lewitacja_gracza[id]++;
else {
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom lewitacji osiagniety");punkty_gracza[id]++;}
}
Teraz szukasz:
public UstawSzybkosc(id)
{
id -= id>32? ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC: 0;
if(klasa_gracza[id])
set_user_maxspeed(id, szybkosc_gracza[id]);
}
i edytujesz na:
public UstawSzybkosc(id)
{
id -= id>32? ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC: 0;
if(klasa_gracza[id]){
new grav = lewitacja_gracza[id] / 1000;
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-float(grav));
set_user_maxspeed(id, szybkosc_gracza[id]);
}
}
Teraz szukasz publica:
public ZapiszDane(id)
Szukasz linijki:
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
I podmieniasz / edytujesz na:
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], lewitacja_gracza[id]);
Teraz public niżej czyli:
public WczytajDane(id, klasa)
Szukasz linijki:
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
Zmieniasz na:
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], lewitacja_gracza[id]);
Szukasz:
new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32];
Zmieniasz na:
new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], lewitacja[32];
Szukasz:
parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31);
Zmieniasz na:
parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, lewitacja, 31);
Szukasz:
kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
Pod tym dodajesz:
lewitacja_gracza[id] = str_to_num(lewitacja);
Myślę że pomogłem.
Pozdrawiam!
W razie problemów zapraszam na gg: 5972861
[warn="Abes Mapper"]Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.[/warn]
Zapraszam na: [warn="Abes Mapper"]Reklama[/warn]
Użytkownik zielu001 edytował ten post 04.10.2010 13:25
#3
Napisano 04.10.2010 21:24
dobra wszystko ok kompiluje sie itd ale po dodaniu nawet 100pkt do lewitacji to nic nie daje jak to zrobic?
#4
Napisano 04.10.2010 21:44
Nie jestem pewien czy to jest w dobrym miejscu:
new grav = lewitacja_gracza[id] / 1000; set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-float(grav));
#5
Napisano 06.10.2010 10:34
Niby sie kompiluje ale jak sie da iles tam pkt w Lewitacje to grawtiacja nie jest zmiejzsona
Dodano 06 październik 2010 - 10:35:
Pomoze ktos?
Dodano 06 październik 2010 - 10:35:
Pomoze ktos?
To co piszę się nie liczy...
#6
Napisano 06.10.2010 17:41
raczej nie pomoze nikt kombinowalem juz na setki sposobow zaden nie dziala
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych