Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Deatch Match bez respawnu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kalindro

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Kam
  • Lokalizacja:Tcz
Offline

Napisano 03.10.2010 17:32

Witam!
Poszukuję takiego death matcha na którym nie ma ciągłego respawnu tylko resp jest co rundę.
  • +
  • -
  • 0

#2 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 03.10.2010 20:11

No to jest dobre ;D Wtedy to sie nie nazywa deathmatch tylko FFA :D nic nie trzeba robic z serwerem zeby miec taki tryb ;D
  • +
  • -
  • 0

#3 Kalindro

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Kam
  • Lokalizacja:Tcz
Offline

Napisano 04.10.2010 15:28

No to jest dobre ;D Wtedy to się nie nazywa deathmatch tylko FFA :D nic nie trzeba robić z serwerem żeby mieć taki tryb ;D

Chodzi mi oto aby był każdy na każdego resp w rożnym miejscach ale co rundę a nie cały czas.

Użytkownik Kalindro edytował ten post 04.10.2010 15:30

  • +
  • -
  • 0

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 04.10.2010 16:08

Ściągasz CSDM i w nim ustawiasz sobie żeby nie ożywiało graczy xD a reszta się sama zrobi.

#5 Kalindro

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Kam
  • Lokalizacja:Tcz
Offline

Napisano 04.10.2010 17:03

Ściągasz CSDM i w nim ustawiasz sobie żeby nie ożywiało graczy xD a reszta się sama zrobi.


I w tym sęk. Jak zrobić żeby nie ożywiało?
  • +
  • -
  • 0

#6 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 04.10.2010 21:22

To zrób tak:
Ściągnij map spawn editor, wrzuć gotowe spawny z paczki CSMD ( folder /spawn w /configs).
Włącz FriendlyFire na serwerze i wgraj plugin który nie kara za zabijanie swoich (nie zabiera kasy i fragów)
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#7 Kalindro

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Kam
  • Lokalizacja:Tcz
Offline

Napisano 05.10.2010 14:09

To zrób tak:
Ściągnij map spawn editor, wrzuć gotowe spawny z paczki CSMD ( folder /spawn w /configs).
Włącz FriendlyFire na serwerze i wgraj plugin który nie kara za zabijanie swoich (nie zabiera kasy i fragów)


Ale to będzie masowy friendly fire. Nie można zrobić tak że będzie resp co rundę? Mam już CSDM i spawny.
  • +
  • -
  • 0

#8 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 05.10.2010 15:29

Chodzi mi oto aby był każdy na każdego

Chyba nie skumałem. Może wytłumacz od początku jak to ma wyglądać.
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#9 Kalindro

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Kam
  • Lokalizacja:Tcz
Offline

Napisano 05.10.2010 15:37

Chodzi mi oto aby był każdy na każdego

Chyba nie skumałem. Może wytłumacz od początku jak to ma wyglądać.

Ok. Jest tak:
-każdy jest osobno (każdy musi zabić każdego , nie żadne teamy tylko wielka jadka każdy na każdego 1 vs 1 vs 1 ...),
-ma być resp co rundę (gdy zostanie ostatnia osoba, inni nie mają się ciągle respić),
- i czy można tak aby boty również się zabijały? Bo gram z kumplami na HLDS + boty.
  • +
  • -
  • 0

#10 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 05.10.2010 15:54

Zobacz w csdm.cfg

;Sets whether CSDM is enabled or not.
enabled = 0

Niewiem czy to nie wyłączy całego csdm. Nie mam gdzie sprawdzić.

Żeby był tryb każdy na każdego poszukaj:

[ffa]
;Set whether free for all mode is enabled by default
enabled = 0

I zmień na 1.

Aby boty zabijały też swój team w podbot.cfg

# Set this to 1 to switch on the Free For All mode
# (The bots will also kill their teammates)
pb_ffa 0

Zmień na 1.
  • +
  • -
  • 1

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#11 Kalindro

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Kam
  • Lokalizacja:Tcz
Offline

Napisano 05.10.2010 16:18

Ok. Boty się teamkillują. Tylko ten resp. Każdy respi się od razu po dedzie i chyba na normalnym respie :/. Jak zrobić spawny i chociaż wydłużyć czas spawnu?
  • +
  • -
  • 0

#12 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 05.10.2010 17:41

;Sets the spawn mode.
; "none" - users spawn at normal map spawn points
; "preset" - csdm_spawn_preset.amxx required, uses predefined spawns in config files
; -- others may be supplied by 3rd party plugins
spawnmode = preset

Musisz posiadać pliki cfg (spawny) w addons/amxmodx/configs/csdm

Co do długości odrodzenia:

;Sets the spawn waiting time
spawn_wait_time = 0.75

  • +
  • -
  • 1

#13 Kalindro

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Kam
  • Lokalizacja:Tcz
Offline

Napisano 05.10.2010 19:26

Dziękuje bardzo każdemu. Działa :blaga: :ganja: ^D^

Użytkownik Kalindro edytował ten post 06.10.2010 14:19

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych