Poszukuję tekstury snow.wad, ponieważ zależy mi na zrobieniu na mapie efektu padającego śniegu, a ta tekstura jest do tego niezbędna. Choć przeryłem cały internet, nic nie znalazłem. Może ktoś z was akurat ma tę teksturę? Jeśli tak, to byłbym wdzięczny za jej załączenie.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
snow.wad
Temat rozp.
Gość_avenger9427_*
, 03.10.2010 15:42
8 odpowiedzi w tym temacie
#1 Gość_avenger9427_*
Napisano 03.10.2010 15:42
#2
Napisano 03.10.2010 16:14
env_snow
#3 Gość_avenger9427_*
Napisano 03.10.2010 16:33
To znaczy mam utworzyć taki byt? Bo ja jego nie posiadam.
Użytkownik avenger9427 edytował ten post 03.10.2010 19:21
#4
Napisano 03.10.2010 16:50
Stwórz jakiś byt i zmień nazwe na env_snow
#5 Gość_avenger9427_*
Napisano 03.10.2010 17:07
To przecież tak właśnie robię, problem w tym, że nie mam owego "env_snow".
Daj swój plik .fgd ?
Daj swój plik .fgd ?
Użytkownik avenger9427 edytował ten post 03.10.2010 17:27
#6
Napisano 03.10.2010 19:16
Nie musisz mieć.
#7 Gość_avenger9427_*
Napisano 03.10.2010 19:20
1.W takim razie wytłumacz mi, jak mam ustawić ten śnieg?
2.A propos śniegu - która opcja odpowiada za jego dźwięk? Ponieważ chciałbym ustawić, żeby chodząc po mapie, słychać było skrzypienie śniegu pod nogami, tak jak to jest na niektórych "śnieżnych" mapach?
2.A propos śniegu - która opcja odpowiada za jego dźwięk? Ponieważ chciałbym ustawić, żeby chodząc po mapie, słychać było skrzypienie śniegu pod nogami, tak jak to jest na niektórych "śnieżnych" mapach?
Użytkownik avenger9427 edytował ten post 03.10.2010 19:31
#8
Napisano 03.10.2010 20:03
1. Stwórz byt light
2. Otwórz właściwości bytu
3. Zaznacz nazwę "light"
4. Wpisz "env_snow"
5. Skasuj parametry pod "Keyvalues" kolejno zaznaczając i kasując przyciskiem "usuń"
Pamiętaj także że żeby zobaczyć śnieg/deszcz trzeba mieć "cl_weather 1"
Co do dźwięku to tekstura musi mieć nazwę "snow"
2. Otwórz właściwości bytu
3. Zaznacz nazwę "light"
4. Wpisz "env_snow"
5. Skasuj parametry pod "Keyvalues" kolejno zaznaczając i kasując przyciskiem "usuń"
Pamiętaj także że żeby zobaczyć śnieg/deszcz trzeba mieć "cl_weather 1"
Co do dźwięku to tekstura musi mieć nazwę "snow"
#9 Gość_avenger9427_*
Napisano 04.10.2010 18:39
To wszystko, co opisałeś, zrobiłem już dawno, ale nie widziałem śniegu, bo zapomniałem o cl_weather, które miałem ustawione na 0. Podobnie z tym śniegiem - też miałem teksturę śniegu nałożoną na podłogę, lecz nie słyszałem go, bo okazało się, że miałem wyłączone footsteps. W każdym razie dzięki za pomoc.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych