Np: 5. Zlodziejstwo [Dostajesz X $]
1pkt = 30$
Trzeba chyba jakos to przerobic:
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+ 30+punkty zlodziejstwa[id]*2)
Dodano 05 październik 2010 - 06:28:
refresh
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 06.10.2010 16:17
Napisano 06.10.2010 16:29
Napisano 06.10.2010 16:37
Napisano 06.10.2010 17:00
Napisano 06.10.2010 17:22
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) +30*punkty_zlodziejstwa[id])
Napisano 08.10.2010 16:33
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",0);
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if((get_user_weapon(attacker) == CSW_USP) || (get_user_weapon(attacker) == CSW_GLOCK18))
{
SetHamParamFloat(4, damage+(player_dodatkowe_dmg[attacker])/5);
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED
}
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 08.10.2010 23:48
Napisano 08.10.2010 17:25
Co dokładnie mam dodać aby coś takiego mieć?Jak dodac nowe statystyki?
Np: 5. Zlodziejstwo [Dostajesz X $]
1pkt = 30$
Trzeba chyba jakos to przerobic:cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+ 30+punkty zlodziejstwa[id]*2)
Dodano 05 październik 2010 - 06:28:
refresh
Napisano 08.10.2010 17:29
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych