new cmd[10], userName[36], userFrag[5];
parse(userText, cmd, 9, userName, 35, userFrag, 4);
if (equal(cmd, "/dajfragi") || equal(cmd, "/przekaz") || equal(cmd, "/fragi") || equal(cmd, "/daj") || equal(cmd, "/oddaj") || equal(cmd, "/wyslij"))
{
if(strlen(userName) <= 0 || strlen(userFrag) <= 0)
{
ColorChat(id, RED, "^x04[HFS]^x03 /dajfragi ^x04<^x03nick^x04> ^x04<^x03ilosc^x04>");
}
else
{
new userFrags = str_to_num(userFrag);
new userId = cmd_target(id, userName, 7);
new fullName[33];
get_user_name(userId, fullName, 32);
if(userId == id)
{
ColorChat(id, RED, "^x04[HFS]^x01 Do siebie chcesz wyslac? -.- ");
}
else
{
if(userFrags < 1)
{
ColorChat(id, RED, "^x04[HFS]^x01 .- ");
}
else
{
if(!is_user_connected(userId))
{
ColorChat(id, RED, "^x04[HFS]^x01 Nie ma takiego gracza!");
}
else
{
if(getFrag(id, userFrags))
{
giveFrag(userId, userFrags);
new myName[33];
get_user_name(id, myName, 32);
ColorChat(id, RED, "^x04[HFS]^x01 Dales %i fragow %s!", userFrags, fullName);
ColorChat(0, RED, "^x04[HFS]^x01 %s dal %i fragow %s!", myName, userFrags, fullName);
}
else
{
ColorChat(id, RED, "^x04[HFS]^x01 Nie masz tyle fragow!");
}
}
}
}
}
}
Funkcja teoretycznie nie jest błędna, ale na serwerze nie działa dla wszystkich, tj. na nie których działa, a na nie których nie, np. na serwerze jest gracz "Ziomek", po wpisaniu /dajfragi ziomek 10, wyskakuje, że nie ma takiego gracza. Czy coś jest nie tak z cmd_target? A może ja gdzieś błąd zrobiłem?
Pozdrawiam.