Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

say usuwanie komunikatow


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.10.2010 17:21

Jak w pawn moge usunac komunikat ?
XXX attacked a teammate
  • +
  • -
  • 0

#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 02.10.2010 17:35

Możesz spróbować bo nie testowałem :)
#include <amxmodx>
public plugin_init()
register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message")
public message()
{
new arg1[32];
get_msg_arg_string(1, arg1, 31);

if(equal(arg1, "#Game_teammate_attack"))
return PLUGIN_HANDLED;
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#3 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.10.2010 18:01

Nie dziala.
  • +
  • -
  • 0

#4 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 05.10.2010 23:43

#include <amxmodx>
public plugin_init()
register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message")
public message()
{
new arg[32];
get_msg_arg_string(2, arg, 31);

if(equal(arg1, "#Game_teammate_attack"))
return PLUGIN_HANDLED;
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik grankee edytował ten post 05.10.2010 23:43

  • +
  • -
  • 0

#5 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.10.2010 17:41

Druga wersja dziala, dzięki.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych