public checkSay(id)
{
new userCmd[32], userText[256];
read_argv(0, userCmd[id], 31);
read_args(userText[id], 255); // to co napisal
remove_quotes(userText[id]);
ColorChat(0, RED, "[ DEBUG MODE ] userCmd: %s, userText: %s, whatToSay: %s, fragsToGive: %i", userCmd, userText, whatToSay, fragsToGive);
if(equal(userText, whatToSay))
{
giveFrag(id, fragsToGive);
new ra[128];
format(ra, 127, "tawhtwahto44864624dsf46hoth%itatat", random_num(10000, 99999));
whatToSay = ra;
play(0, "hfs/ownage.wav");
new name[32];
get_user_name(id, name, 31);
ColorChat(0, RED, "^x04[HFS] Event^x04 wygral^x03 %s^x04! Otrzymal^x03 %i^x04 fragow!", name, fragsToGive);
}
}
, która jest wywoływana przez
register_clcmd("say", "checkSay");
w plugin_init, lecz ta funkcja nie działa dobrze, tzn. nie pobiera tego co napisał gracz (a konkretniej pobiera czasami od jednego danego gracza, tzn. wejdzie koles "X" i na nim ta funkcja dziala). Co z tym jest nie tak?
Pozdrawiam, Snejk.