Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

COD Klasa z "czymś"


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 01.10.2010 15:50

o tu Dokumentacja AMXX.pl - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
znalazłęm dużo komend chciałbym się dowiedzieć w którym miejscu trzeba wpisać w SMA żeby nowa (lub stara) klasa miała np mniejszą grawitacje
  • +
  • -
  • 0

#2 fuuuuu!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 01.10.2010 16:00

o tu Dokumentacja AMXX.pl - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
znalazłęm dużo komend chciałbym się dowiedzieć w którym miejscu trzeba wpisać w SMA żeby nowa (lub stara) klasa miała np mniejszą grawitacje


w public Odrodzenie(id) w case klasy.
  • +
  • -
  • 0


Wejdź i zostań na dłużej :]

Dołączona grafika


#3 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 01.10.2010 16:48

jakiś przykład podać?
  • +
  • -
  • 0

#4 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 01.10.2010 16:50

		case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
set_user_gravity(id, Float:gravity =0.8)
}

Użytkownik Frajer edytował ten post 01.10.2010 16:50

  • +
  • -
  • 0

#5 dasiek

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Autor tematu
  • Junior Admin

Reputacja: 2 077
Godlike

  • Postów:5 706
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:No teraz trochę dalej od WWy
Offline

Napisano 01.10.2010 19:27

ne działa... -.-

klasa gumiś jak coś

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#6 fuuuuu!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 01.10.2010 19:55

ne działa... -.-

klasa gumiś jak coś


 case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.4);
}

  • +
  • -
  • 0


Wejdź i zostań na dłużej :]

Dołączona grafika





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych