Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
COD Klasa z "czymś"
Temat rozp.
dasiek
, 01.10.2010 15:50
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 01.10.2010 15:50
o tu Dokumentacja AMXX.pl - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
znalazłęm dużo komend chciałbym się dowiedzieć w którym miejscu trzeba wpisać w SMA żeby nowa (lub stara) klasa miała np mniejszą grawitacje
znalazłęm dużo komend chciałbym się dowiedzieć w którym miejscu trzeba wpisać w SMA żeby nowa (lub stara) klasa miała np mniejszą grawitacje
#2
Napisano 01.10.2010 16:00
o tu Dokumentacja AMXX.pl - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
znalazłęm dużo komend chciałbym się dowiedzieć w którym miejscu trzeba wpisać w SMA żeby nowa (lub stara) klasa miała np mniejszą grawitacje
w public Odrodzenie(id) w case klasy.
#3
Napisano 01.10.2010 16:48
jakiś przykład podać?
#4
Napisano 01.10.2010 16:50
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
set_user_gravity(id, Float:gravity =0.8)
}
Użytkownik Frajer edytował ten post 01.10.2010 16:50
#5
Napisano 01.10.2010 19:27
ne działa... -.-
klasa gumiś jak coś
klasa gumiś jak coś
Załączone pliki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych