Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Losowa osoba


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lelek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:*
Offline

Napisano 19.10.2008 22:34

Miczu jak zrobić takie coś że w każdej rundzie będzie dawało np napis jakis tam danej osobie z teamu jeden napis dla ct jeden dla tt czyli np jest 6 osob ct 6 osob tt i jednej z 6 w ct da napis i jeden w tt da napis i tak by losowało w każdej rundzie
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 19.10.2008 22:47

Zły dzial, przenosze...
  • +
  • -
  • 0

#3 Lelek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:*
Offline

Napisano 20.10.2008 00:02

OK miczu przeniosłeś a pomożesz :D :P
  • +
  • -
  • 0

#4 mloddyy

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:12
Offline

Napisano 20.10.2008 08:15

public Nowa_Runda(id)

{

	new players[32], num

	get_players(players, num, "a") // a = zywy, bez a wszyscy, b nieżywi

	new id, i

	for( i = 0; i < num; i++ )

	{

		id = players[i];

	}

	id = players[random_num(0, num)]

	{

		if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)

		{

		new losowaniect = random_num(0, 2)

		switch(losowaniect)

		{

			case 0: set_user_health(id, 15)

			case 1: give_item(id, "weapon_m4a1")

			case 2: set_user_gravity(id, 0.1)

		}

		if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)

		{

			new losowanieterro = random_num(0, 2)

			switch(losowanieterro)

			{

				case 0: set_user_health(id, 50)

				case 1: give_item(id, "weapon_awp")

				case 2: set_user_gravity(id, 0.5)

			}

		}

	}

}

  • +
  • -
  • 0

#5 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 20.10.2008 10:56

ten kod
new i
for( i = 0; i < num; i++ ) 
    { 
        id = players[i]; 
    }
jest rownie dobry gdy go nie ma xD

@down: to jest dla utora powyzszego posta - osobiscie pomagam i wskazuje bledy w kodzach by mogli pisac w przyszlosci lepsze plugi...
  • +
  • -
  • 0

#6 Lelek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:*
Offline

Napisano 20.10.2008 15:01

Co masz na myśli miczu ?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych