Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ZP 4.3


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bab

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:23
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 01.10.2010 11:06

Witam.Chcę zmienić atrybuty klasom i modele,wszystko sie dobrze kompiluje wrzucam na serwer,restartuje a serwer się nie włącza.Modele mam tam gdzie być powinny.Pomóżcie bo już nie wiem co robic z tym,męcze się juz długi czas.Tylkostandardowy plik AMXX działą,każdy inny zmieniony powoduje crashe.Oto moje sma.W tym zmieniałem tylko HP zombiakom,serwer się uruchomił ale bez rezultatu.
/*================================================================================
    
    -----------------------------------
    -*- [ZP] Default Zombie Classes -*-
    -----------------------------------
    
    ~~~~~~~~~~~~~~~
    - Description -
    ~~~~~~~~~~~~~~~
    
    This plugin adds the default zombie classes to Zombie Plague.
    Feel free to modify their attributes to your liking.
    
    Note: If zombie classes are disabled, the first registered class
    will be used for all players (by default, Classic Zombie).
    
================================================================================*/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <zombieplague>

/*================================================================================
 [Plugin Customization]
=================================================================================*/

// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Classic Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" }
new const zclass1_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass1_health = 4500
const zclass1_speed = 190
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const Float:zclass1_knockback = 1.0

// Raptor Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Raptor Zombie" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++ Knockback++" }
new const zclass2_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass2_health = 4000
const zclass2_speed = 225
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const Float:zclass2_knockback = 1.5

// Poison Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Poison Zombie" }
new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+ Knockback+" }
new const zclass3_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass3_health = 4000
const zclass3_speed = 190
const Float:zclass3_gravity = 0.75
const Float:zclass3_knockback = 1.25

// Big Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Big Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed- Knockback--" }
new const zclass4_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass4_health = 4000
const zclass4_speed = 155
const Float:zclass4_gravity = 1.0
const Float:zclass4_knockback = 0.5

// Leech Zombie Attributes
new const zclass5_name[] = { "Leech Zombie" }
new const zclass5_info[] = { "HP- Knockback+ Leech++" }
new const zclass5_model[] = { "zombie_source" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "v_knife_zombie.mdl" }
const zclass5_health = 4000
const zclass5_speed = 190
const Float:zclass5_gravity = 1.0
const Float:zclass5_knockback = 1.25
const zclass5_infecthp = 200 // extra hp for infections

/*============================================================================*/

// Class IDs
new g_zclass_leech

// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
    register_plugin("[ZP] Default Zombie Classes", "4.3", "MeRcyLeZZ")
    
    // Register all classes
    zp_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, zclass1_knockback)
    zp_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, zclass2_knockback)
    zp_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, zclass3_knockback)
    zp_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, zclass4_knockback)
    g_zclass_leech = zp_register_zombie_class(zclass5_name, zclass5_info, zclass5_model, zclass5_clawmodel, zclass5_health, zclass5_speed, zclass5_gravity, zclass5_knockback)
}

// User Infected forward
public zp_user_infected_post(id, infector)
{
    // If attacker is a leech zombie, gets extra hp
    if (zp_get_user_zombie_class(infector) == g_zclass_leech)
        set_pev(infector, pev_health, float(pev(infector, pev_health) + zclass5_infecthp))
}


A gdy zmieniam modele to wtedy już się wogóle serwer nie uruchamia,nawet próbowałem z gotowym AMXX Packiem,też się nie uruchomił.Pomocy...
  • +
  • -
  • 0

#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 01.10.2010 11:51

A jakieś logi?
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 Bab

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:23
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 01.10.2010 16:31

A jakieś logi?


Logów nie ma właśnie,jest tylko map change de_dust2 i tak w koło
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych