Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

QTM_CodMod problem z nową klasą


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Paramon87

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Warka
Offline

Napisano 30.09.2010 17:36

Witam,
Czy mógłby mi ktoś podać jakiś sposób na stworzenie klasy z samym nożem...
Próbowałem w ten sposób:
case Assasin:
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
}

Ale wtedy jeżeli gracz ma pakę ją też wyrzuca, a moja wiedza na temat pisania pluginów nie wystarcza by sprawdzić to i ewentualnie mu ją dać...

Tak też nic nie zdziałałem:

new team_gracza = get_user_team(id)
if(team_gracza == 1 && klasa_gracza[id] != Assasin)
{
give_item(id, "weapon_glock");
}
if(team_gracza == 2 && klasa_gracza[id] != Assasin)
{
give_item(id, "weapon_usp");
}


Czy może mi ktoś wskazać jakieś rozwiązanie?
  • +
  • -
  • 0

#2 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 30.09.2010 18:07

Dodaj globalna zmienna.
if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
	zmienna[id] = true;
strip_user_weapons(id);
if(zmienna[id])
	give_item(id, "weapon_c4");

Użytkownik camilost edytował ten post 30.09.2010 18:28

  • +
  • -
  • 1

#3 Paramon87

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Lokalizacja:Warka
Offline

Napisano 01.10.2010 04:26

Dzięki wielkie... Działa... Ale jest jeszcze taki problem, że nie da się tej paki podłożyć... Trzeba ją wyrzucić i podnieść by móc ją podłożyć na bs...

Dodano 03 październik 2010 - 13:35:
widzę, że nie uzyskam pomocy... temat już umarł...:/

Dodano 03 październik 2010 - 20:14:
A wystarczy coś takiego... Może nie optymalne rozwiązanie, ale działa...

if(user_has_weapon(id, CSW_C4))
zmienna[id] = true;
strip_user_weapons(id);
if(zmienna[id])
{
give_item(id, "weapon_c4");
cs_set_user_plant ( id, 1, 1 );// to dopisać...
}


"camilost"- dzięki...
A reszcie za brak pomocy...
Temat do zamknięcia...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych