#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Czat log"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Miczu"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say", "say_log");
register_clcmd("say_team", "say_log");
}
public say_log(id) {
if(is_user_bot(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new Say[32], Name[32], Data[9], Say_t[32], File[32];
read_args(Say, 32);
get_user_name(id, Name, 31);
get_time("%Y%m%d", Data, 8);
read_argv(0, Say_t, 31);
format(File, 31, "Say_%s.log", Data);
log_to_file(File, "%s: %s - %s", Name, Say, Say_t);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Jak dla mnie o wiele bardziej estetyczne są teraz te logi, ale mam jeszcze parę pomysłów co do zmian. Chciałbym usunąć "" (cudzysłów z tekstu na say), ale nie wiem jak tego -> Dokumentacja AMXX.pl > Core > amxmodx >> remove_quotes użyć. Druga sprawa to można by zrobić jeszcze jakąś zmienną, że gdy wiadomość jest "say", to nie ma żadnego info, typu "say" czy "say_team", tylko po prostu sam nick i tekst, a jakby wiadomość była na "say_team" to wtedy zależnie od tego w jakim teamie by gracz był, to wyświetliło by się TT, albo CT, np.
Gdy jestem w TT, to jak coś napiszę na say_team, wtedy log wyglądał by tak
{Terrorist} nick: lalalaGdy jestem w CT, to log byłby taki
{Counter-terrorist} nick: lalalaOczywiście tak dokładnie nie ma znaczenia, czy to będzie "(Counter-terrorist)" czy np. "(CT)", to można łatwo edytować. Do tego pewnie trzeba użyć tego Dokumentacja AMXX.pl > Core > amxmodx >> get_user_team ale też nie wiem jak to zastosować. Może ktoś dokończy za mnie te parę rzeczy? Albo napisze jak to zrobić?
Użytkownik sebul edytował ten post 30.09.2010 16:59