Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Frakcje


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Magnetix

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 30.09.2010 15:22

Witam do mojego coda dodałem frakcje. Miałem kilka błędów ale grankee i GwynBleidD pomogli mi je rozwiązać. Przed chwilą przekompilowałem .sma, wgrałem na serwer i co się okazuje na początku (gdy wchodzimy na serwer) można wybrać klase normalnie przez frakcje. Gdy juz wybierzemy jakas klase nie widać huda, nie działa komenda /klasa (by zmienić klase) oraz /klasy. Więcej błędów na tą chwilę nie znam.
Pytanie jak to naprawić?
  • +
  • -
  • 0

#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 30.09.2010 15:33

logi, źródło ...
Jasnowidzem nie jestem i z tego co mi wiadomo to nie ma tu żadnego.
  • +
  • -
  • 0

#3 Cenzura Yea

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Imię:James
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 30.09.2010 15:44

Napisz po QTM_CodMod.amxx debug
Tez tak mialem i zobacz w logi

#4 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 30.09.2010 16:03

[AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod_beta_2.amxx")
L 09/30/2010 - 17:04:39: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_float")
L 09/30/2010 - 17:04:39: [AMXX] [0] cod_beta_2_25276.sma::client_PreThink (line 2193)
L 09/30/2010 - 17:04:39: Invalid CVAR pointer
L 09/30/2010 - 17:04:39: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod_beta_2.amxx")
L 09/30/2010 - 17:04:39: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_float")
L 09/30/2010 - 17:04:39: [AMXX] [0] cod_beta_2_25276.sma::client_PreThink (line 2193)
L 09/30/2010 - 17:04:39: Invalid CVAR pointer
L 09/30/2010 - 17:04:39: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod_beta_2.amxx")
L 09/30/2010 - 17:04:39: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_float")
L 09/30/2010 - 17:04:39: [AMXX] [0] cod_beta_2_25276.sma::client_PreThink (line 2193)
L 09/30/2010 - 17:04:39: HudSyncObject -1 is invalid
L 09/30/2010 - 17:04:39: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod_beta_2.amxx")
L 09/30/2010 - 17:04:39: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ShowSyncHudMsg")
L 09/30/2010 - 17:04:39: [AMXX] [0] cod_beta_2_25276.sma::PokazInformacje (line 1997)
L 09/30/2010 - 17:04:39: HudSyncObject -1 is invalid
L 09/30/2010 - 17:04:39: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod_beta_2.amxx")
L 09/30/2010 - 17:04:39: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ShowSyncHudMsg")
L 09/30/2010 - 17:04:39: [AMXX] [0] cod_beta_2_25276.sma::PokazInformacje (line 1997)
L 09/30/2010 - 17:04:39: HudSyncObject -1 is invalid
L 09/30/2010 - 17:04:39: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod_beta_2.amxx")
L 09/30/2010 - 17:04:39: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ShowSyncHudMsg")
L 09/30/2010 - 17:04:39: [AMXX] [0] cod_beta_2_25276.sma::PokazInformacje (line 1997)
L 09/30/2010 - 17:04:39: Invalid CVAR pointer
L 09/30/2010 - 17:04:39: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod_beta_2.amxx")
L 09/30/2010 - 17:04:39: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_float")
L 09/30/2010 - 17:04:39: [AMXX] [0] cod_beta_2_25276.sma::client_PreThink (line 2193)
L 09/30/2010 - 17:04:39: Invalid CVAR pointer
L 09/30/2010 - 17:04:39: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod_beta_2.amxx")
L 09/30/2010 - 17:04:39: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_float")
L 09/30/2010 - 17:04:39: [AMXX] [0] cod_beta_2_25276.sma::client_PreThink (line 2193)
L 09/30/2010 - 17:04:39: Invalid CVAR pointer
L 09/30/2010 - 17:04:39: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod_beta_2.amxx")
L 09/30/2010 - 17:04:39: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_float")
L 09/30/2010 - 17:04:39: [AMXX] [0] cod_beta_2_25276.sma::client_PreThink (line 2193)
L 09/30/2010 - 17:04:39: Invalid CVAR pointer
L 09/30/2010 - 17:04:39: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "cod_beta_2.amxx")
L 09/30/2010 - 17:04:39: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_float")
L 09/30/2010 - 17:04:39: [AMXX] [0] cod_beta_2_25276.sma::client_PreThink (line 2193)


Tych error logów po dopisaniu debug jest znacznie więcej. Większa ilość w załączniku.

Załączone pliki


Użytkownik Magnetix edytował ten post 30.09.2010 16:08

  • +
  • -
  • 0

#5 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 30.09.2010 23:24

Nie ma takiego cvaru?
  • +
  • -
  • 0

#6 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 02.10.2010 21:49

Nie ma takiego cvaru?

Nie rozumiem? Brakuje jednego cvaru ale chyba nie przez to menu by nie działało bo ten cvar odpowiada za zasięg i siłę wybuchu klasy.
  • +
  • -
  • 0

#7 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 03.10.2010 01:20

Pluje Ci błędy, bo sprawdzasz/ustawiasz cvar, który nie istnieje, żeby bylo weselej to jeszcze w prethinku...
  • +
  • -
  • 0

#8 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 03.10.2010 08:41

Pluje Ci błędy, bo sprawdzasz/ustawiasz cvar, który nie istnieje, żeby bylo weselej to jeszcze w prethinku...

Dodałem dwa brakujące cvary:

cod_promien_wybuchu "200" // W jakim odrębie iluś metrów ma wybuchnąć gracz i zadać obrażenia
cod_obrazenia_przez_wybuch "100.0" //ile ma zabrać Hp za wybuch :)

I nic to nie dało...

//edit: Na podstawie logów możesz powiedzieć mi którego cvara chce ustawić/sprawdzić w prethinku?

Użytkownik Magnetix edytował ten post 03.10.2010 08:42

  • +
  • -
  • 0

#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.10.2010 10:44

QTM COD:MW Mod Dodawanie Frakcji | DarkGL Blog
może ci się to kiedyś przyda
  • +
  • -
  • 0

#10 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 03.10.2010 11:51

Robiłem frakcje dzięki temu poradnikowi DarkGL ale twoja odpowiedz odbiega od tematu...
  • +
  • -
  • 0

#11 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.10.2010 11:53

sma
  • +
  • -
  • 0

#12 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 03.10.2010 14:55

sma

Łap

Dodano 07 październik 2010 - 15:22:
Czekam i czekam aż nie mogę się doczekać... Mógłbym prosić o poprawienie błędów?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#13 Azahiel

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:44
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:B-ca
Offline

Napisano 08.10.2010 21:12

Miałem ten sam błąd okazało się że przy przy definiowaniu klas która gdzie ma należeć nie uwzględniłem wszystkich. Wywalało dokładnie ten sam błąd i tak samo było z wyborem klasy ;)

Tak jak przypuszczałem - tyle że ty zdefiniowałeś o jedną klasę za dużo :)W załączniku poprawione sma

Załączone pliki


Użytkownik Azahiel edytował ten post 09.10.2010 01:08

  • +
  • -
  • 1

#14 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 10.10.2010 20:16

Wybór klas działa ale nadal nie widać huda czyli tych informacji Klasa: Lvl: Przedmiot itd
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych