witam, mam taki problem, oto logi z hlds
w cod modzie nie widac klasy, lvl oraz przedmiotu (czyli nic w hud nie widac)
proszę o pomoc
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
codmod problem z hud
Started By Karrypto, 30.09.2010 14:12
2 replies to this topic
#2
Posted 30.09.2010 14:22
wpisz debug w plugins.ini po codmod.amxx
i wtedy podaj logi
i wtedy podaj logi
#3
Posted 30.09.2010 14:34
wpisz debug w plugins.ini po codmod.amxx
i wtedy podaj logi
L 09/30/2010 - 15:32:32: [AMXX] [0] codmoda.sma::PokazInformacje (line 2035) L 09/30/2010 - 15:32:32: HudSyncObject -1 is invalid L 09/30/2010 - 15:32:32: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codmoda.amxx") L 09/30/2010 - 15:32:32: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ShowSyncHudMsg") L 09/30/2010
a tu kawalek kodu gdzie krzyczy ze blad jest
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); if(!is_user_alive(id)) { new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2); if(target == 0) return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s^nWytrzymalosc: %i/100", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], wytrzymalosc_itemu[id]); return PLUGIN_CONTINUE; } set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]); return PLUGIN_CONTINUE; }
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users