Witam,
Jak zrobić aby po wbitym Levelu przez graczy bylo to napisane na zielono w say, tak jak przy zdobywaniu itemka tylko zeby bylo po wbitym levelu.
Dodano 30 wrzesień 2010 - 13:10:
Moze Ktoś Pomoc?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pokazywanie Wbitego Lvl
Temat rozp. Fandan, 30.09.2010 00:05
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30.09.2010 00:05
#2
Napisano 30.09.2010 16:25
Znajdź:
#include <csx>
Dodaj pod tym:
#include <colorchat>
Znajdź:
public Give_Xp(id,amount)
I cały give_xp zmień na:
#include <csx>
Dodaj pod tym:
#include <colorchat>
Znajdź:
public Give_Xp(id,amount)
I cały give_xp zmień na:
public Give_Xp(id,amount) { if(player_class_lvl[id][player_class[id]]==player_lvl[id]) { if(player_xp[id]+amount!=0 && get_playersnum()>0){ player_xp[id]+=amount if (player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id]]) { player_lvl[id]+=1 player_point[id]+=2 set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2) show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id]) new name[32] get_user_name(id, name, 31) ColorChat(0, GREEN, "^x04%s^x01 awansowal na^x04 %i^x01 level (^x04 %s^x01)", name, player_lvl[id], Race[player_class[id]]) savexpcom(id) player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id] } if (player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1]) { player_lvl[id]-=1 player_point[id]-=2 set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2) show_hudmessage(id, "Spadles do poziomu %i", player_lvl[id]) savexpcom(id) player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id] } write_hud(id) } } }Kompiluj lokalnie...do include daj colorchat masz w załączniku.
Załączone pliki
#3
Napisano 30.09.2010 23:17
Dzięki Bardzo mi pomogłeś a oto "+" Dla ciebie
Temat Do Zamknięcia.
Temat Do Zamknięcia.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych