Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pokazywanie Wbitego Lvl


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fandan

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:60
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Starachowice
Offline

Napisano 30.09.2010 00:05

Witam,

Jak zrobić aby po wbitym Levelu przez graczy bylo to napisane na zielono w say, tak jak przy zdobywaniu itemka tylko zeby bylo po wbitym levelu.

Dodano 30 wrzesień 2010 - 13:10:
Moze Ktoś Pomoc?
  • +
  • -
  • 0

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 30.09.2010 16:25

Znajdź:
#include <csx>
Dodaj pod tym:
#include <colorchat>
Znajdź:
public Give_Xp(id,amount)
I cały give_xp zmień na:
public Give_Xp(id,amount)
{	
	if(player_class_lvl[id][player_class[id]]==player_lvl[id])
	{
		if(player_xp[id]+amount!=0 && get_playersnum()>0){
			player_xp[id]+=amount
			if (player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id]])
			{
				player_lvl[id]+=1
				player_point[id]+=2
				set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
				show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id]) 
                                new name[32]
				get_user_name(id, name, 31) 
			        ColorChat(0, GREEN, "^x04%s^x01 awansowal na^x04 %i^x01 level (^x04 %s^x01)", name, player_lvl[id], Race[player_class[id]])
				savexpcom(id)
				player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
			}
			
			if (player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1])
			{
				player_lvl[id]-=1
				player_point[id]-=2
				set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
				show_hudmessage(id, "Spadles do poziomu %i", player_lvl[id]) 
				savexpcom(id)
				player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
			}
			write_hud(id)
		}
	}
}
Kompiluj lokalnie...do include daj colorchat masz w załączniku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 Fandan

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:60
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Starachowice
Offline

Napisano 30.09.2010 23:17

Dzięki Bardzo mi pomogłeś a oto "+" Dla ciebie

Temat Do Zamknięcia.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych