Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Func i uzywanie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.09.2010 13:07

Witajcie, jak np naceluje na pewne drzwi func_door get user aiming i je otworze hamsandwich a chce zmienic to by sprawdzic czy dany element to func door, pushable itd. To jak sprawdzic jaki func ma dany obiekt?
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.09.2010 13:47

classname sprawdzaj pev(Ent,pev_classnamd,string)
  • +
  • -
  • 0

#3 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.09.2010 18:16

A dokladniejszy przyklad dasz?
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.09.2010 18:45


public func(id){

	new cel,body

	get_user_aiming(id,cel,body)

	if(!pev_valid(cel)){

		return PLUGIN_CONTINUE;

	}

	new classname[64];

	pev(cel,pev_classname,classname)

	if(equal(classname,"func_door")){

		//celujemy na drzwi;

	}

	return PLUGIN_CONTINUE;

}

  • +
  • -
  • 0

#5 kyku

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 29.09.2010 18:58

a tu do sprawdzania
#include <amxmodx>

#include <fakemeta>



public plugin_init() {



    register_plugin( "plg", "1.0", "kyk" );

    register_clcmd("say /dane", "func");

}



public func(id){

    new cel,body

    get_user_aiming(id,cel,body)

    if(!pev_valid(cel)){

        return PLUGIN_CONTINUE;

    }

    new classname[64];

    pev(cel,pev_classname,classname, 63)

    client_print(id, print_console, "ID ENTA: %d BODY: %d",cel, body);

    client_print(id, print_console, "CLASSNAME: %s", classname);



    return PLUGIN_CONTINUE;

}

w konsoli pokazuje po wpisaniu /dane (i nacelowaniu na byt)

Użytkownik kyku edytował ten post 30.09.2010 13:09

  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.09.2010 19:03

do tego to już eel sluzy ;)
  • +
  • -
  • 0

#7 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 30.09.2010 02:44

Panowie mądralińscy poprawią jeszcze linijkę
pev(cel,pev_classname,classname)

tak aby miała poprawną składnie i ilość argumentów i wszyscy będą szczęśliwi :)
  • +
  • -
  • 0

#8 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 30.09.2010 08:13

pev(cel,pev_classname,classname,charsmax(classname))


  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#9 kyku

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 30.09.2010 10:44

no tak, od nupka wyzej kopiowalem :D
  • +
  • -
  • 0

#10 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 30.09.2010 12:48

pierwszy raz widzę funkcję "charsmax" ...
Jeszcze raz lamko popraw:D

kyku tak wiem, tym razem też niezauważyłeś <lol>

[uwaga=GoQ]http://amxx.pl/dokumentacja/#Core;string,charsmax :D[/uwaga]
  • +
  • -
  • 0

#11 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.09.2010 13:20

dziwne kompilator sie wogołe nie srał nawet warningow nie pokazał
  • +
  • -
  • 0

#12 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 30.09.2010 16:08

Bo to jest natywa wieloargumentowa dlatego dopiero w logach amxx będzie widać błąd :P
  • +
  • -
  • 0

#13 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 01.10.2010 12:55

pierwszy raz widzę funkcję "charsmax" ...
Jeszcze raz lamko popraw:D

kyku tak wiem, tym razem też niezauważyłeś <lol>

[uwaga=GoQ]http://amxx.pl/dokum...string,charsmax :D[/uwaga]



Ciekawe, albo byłem tak wstawiony, albo jak to pisałem to było charmax zamiast charsmax, bo specjalnie sprawdzałem czy aby na pewno mi się nie pomyliło...
  • +
  • -
  • 0

#14 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.10.2010 17:43

dzięki dziala. Mozna zamknac.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych