Przeje od razu do rzeczy chciał bym osiągnąć efekt taki jak jest na de_train na otwartym że postać gracza jest całkowicie czarna, jest mi to potrzebne do COD MODA QTM.
Doszedłem ze trzeba ustawić moc światła padająca na postać na 0 ale jak?
jakieś pomysły ?
pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
jak zabrac światło do modelu
Temat rozp. sokojoko, 26.09.2010 22:53
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26.09.2010 22:53
#2
Napisano 26.09.2010 23:08
cl_skycolor_r "0"
cl_skycolor_g "0"
cl_skycolor_b "0"
cl_skycolor_g "0"
cl_skycolor_b "0"
#3
Napisano 27.09.2010 03:15
nie chodzi o niebo tylko o światło które ma dany model
#5
Napisano 30.09.2010 02:28
Nie masz raczej czegoś takiego jak oświetlenie postaci ( z punktu widzenia amxx) jest tylko oświetlenie mapy i to ono oświetla postać gracza.\
Musiałbyś stworzyć model gracza o czysto-czarnym kolorze.
Musiałbyś stworzyć model gracza o czysto-czarnym kolorze.
#6
Napisano 30.09.2010 13:37
pev_light_level,
pev_rendermode,
pev_renderfx,
pev_colormap,
pev_rendercolor
może to ci coś pomoże
pev_rendermode,
pev_renderfx,
pev_colormap,
pev_rendercolor
może to ci coś pomoże
#7
Napisano 30.09.2010 13:51
a tym sie nie da? I do czego to jest
pev_light_level
#8
Napisano 30.09.2010 14:15
http://www.ghwchroni...ev_research.php
@grankee, 'mój mistake'
set_pev( id, pev_light_level, 1 );
@grankee, 'mój mistake'
Użytkownik Ortega edytował ten post 01.10.2010 07:25
#9
Napisano 30.09.2010 23:27
raczejhttp://www.ghwchroni...ev_research.php
set_pev( id, pev_light_level, 1.0 );
set_pev(id,pev_light_level,1)
wg tabeli chronica jest to Integer
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych