Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o dopisanie negatywnych losowań


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Magnetix

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 26.09.2010 09:55

Witam przed chwilką znalazłem losowanie broni do HNS i jestem z tego powodu niezmiernie ucieszony. Byłbym bardziej gdy by tylko ktoś mógł przerobić mi to losowanie o dodanie negatywnych losowań. O co chodzi z negatywnym losowaniem? Teraz plugin losuje tylko bronie a ja chciałbym aby plugin losował również śmierć, utratę hp w 4 stopniach ( -10 hp, -25 hp, -50 hp, -75 hp ) i palenie się*. Z paleniem chodzi o to że jak ktoś to wylosuje to stopniowo traci po 2 hp aż do zgonu.
* - Nie wymagam tego lecz mogło by się znaleźć.
Poniżej sma:

Spoiler


//proszę o przeniesienie tego do działu scripting > pytania bo pomyliłem dział >.<

Użytkownik Magnetix edytował ten post 26.09.2010 10:43

  • +
  • -
  • 0

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 27.09.2010 19:15

Co do śmierci próbowałeś zrobić coś takiego :
case xx .. yy:
                        {
                                if(get_pcvar_num(deagle_on))
                                {
                                        client_kill(id)
                                        client_print(id, print_chat, "[25%%] Twoja nagroda to smierc!");
                                }
                        }
Co do odejmowania hp to chyba:
case xx .. yy:
                        {
                                if(get_pcvar_num(deagle_on))
                                {
                                        change_health(id,-X,0,"")
                                        client_print(id, print_chat, "[25%%] Twoja nagroda to -X HP!");
                                }
                        }
-X - minus ile HP.
  • +
  • -
  • 1

#3 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 28.09.2010 18:22

Wątpię żeby to działało bo wszędzie zastosowałeś ifa deagle_on.
  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 28.09.2010 19:09

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
Diablo Mod -> Pytania
do
Scripting -> Pytania

  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.09.2010 19:24

  if(is_user_alive(id))
        {
                console_print(id, "Nie mozesz sie teraz zabic!");
                
                return PLUGIN_HANDLED;
        }
        else
        {
                console_print(id, "Mozesz zabic sie tylko wtedy gdy jestes zywy!")
                
                return PLUGIN_HANDLED;
        }
to za bardzo sensu nie ma :D jak jest żywy to nie może siezabićjak jest martwy to wyskakuje mu że moze jak będzie żywy ;0

to co tamten napsiał + zamiast change_health
set_user_healt i wywalić tego ifa ;0
  • +
  • -
  • 1

#6 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 28.09.2010 19:29

A jeszcze mało pytanko bo
 case 90 .. 100:
oznacza procenty a mogę wyjechać za 100 i dać np.
 case 101 .. 130:
?
  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.09.2010 20:22

nie to nie oznacza procentów jeżeli dasz do 130 do zwiększ i zakres losowania czyli
new number = random_num(0, 100);
co mozesz dać jako
new number = randon(131)
ty sobie przyjołęś to jako procenty
  • +
  • -
  • 0

#8 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 29.09.2010 06:34

Małe errory poprawi ktoś? Ja naprawiłem tylko 2 a reszty która mi została nie potrafię:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

sfafasfas.sma(148) : error 040: duplicate "case" label (value 90)
sfafasfas.sma(162) : warning 217: loose indentation
sfafasfas.sma(162) : error 014: invalid statement; not in switch
sfafasfas.sma(162) : warning 215: expression has no effect
sfafasfas.sma(162) : error 001: expected token: ";", but found ".."
sfafasfas.sma(162) : error 029: invalid expression, assumed zero
sfafasfas.sma(162) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
5 Errors.

W załączniku .sma

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.10.2010 17:08

case 90 .. 100:
na
case 91 .. 100:
  • +
  • -
  • 0

#10 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 03.10.2010 20:09

case 90 .. 100:
na
case 91 .. 100:

Poprawiłem i teraz mam takie błędy:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

asfafa.sma(162) : warning 217: loose indentation
asfafa.sma(162) : error 014: invalid statement; not in switch
asfafa.sma(162) : warning 215: expression has no effect
asfafa.sma(162) : error 001: expected token: ";", but found ".."
asfafa.sma(162) : error 029: invalid expression, assumed zero
asfafa.sma(162) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.


  • +
  • -
  • 0

#11 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.10.2010 21:11

zabrakło ci } w case 121 .. 123:
masz
tak
case 121 .. 123:
{
if(get_pcvar_num(g3sg1_on))
{
new nade = fm_give_item(id, "weapon_g3sg1");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 0);
cs_set_weapon_ammo(nade, 2);
client_print(id, print_chat, "[2%%] Twoja nagroda to g3sg1")

}

a powinno byc
case 121 .. 123:
{
if(get_pcvar_num(g3sg1_on))
{
new nade = fm_give_item(id, "weapon_g3sg1");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 0);
cs_set_weapon_ammo(nade, 2);
client_print(id, print_chat, "[2%%] Twoja nagroda to g3sg1")

}
}
  • +
  • -
  • 0

#12 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 04.10.2010 17:06

elcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

gdagas.sma(162) : warning 217: loose indentation
gdagas.sma(162) : error 014: invalid statement; not in switch
gdagas.sma(162) : warning 215: expression has no effect
gdagas.sma(162) : error 001: expected token: ";", but found ".."
gdagas.sma(162) : error 029: invalid expression, assumed zero
gdagas.sma(162) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

Przykro mi ale to nic nie dało :)
  • +
  • -
  • 0

#13 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.10.2010 21:00

nie weim do końca co ty chciałeś zrobić ale to już musisz naprawić sam
Załączony plik  losowanie_broni.sma   6,46 KB  31 Ilość pobrań
  losowanie_broni.amxx
  • +
  • -
  • 0

#14 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 06.10.2010 17:52

Dziękuje.

Temat jak na razie do zamknięcia. Jak coś będzie źle działać poproszę o otworzenie.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych