client_PreThink(id)
Ile razy na sekundę?
Podczas testów udało mi się zauważyć jedynie powiązanie z ilością fps u gracza, jeżeli max_fps u gracza wynosi 100, wówczas prethink dla tego gracza jest wykonany od 99-101 razy na sekundę, nie wiem czy ten poślizg wynika ze sposobu przeprowadzania badań czy jest tak faktycznie, że czasem jedna klatka skoczy, ale taką różnicę można z czystym sumieniem uznać za nieistotną. Ciekawostką jest, że jeśli ilość fps spadnie, np. w akcji albo w smoku, to ilość wukonań prethinka na sekundę również spada.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
client_PreThink
Temat rozp. grankee, 25.09.2010 13:44
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.09.2010 13:44
#2
Napisano 25.09.2010 14:27
Funkcja uruchamiana co każdy pakiet przesłany przez gracza no czyli mniej fps mnie pakietów wysyłanych do serva ale gdyby server byłby obciążony to i think byś mniej razy wykonywał
#3
Napisano 28.09.2010 01:09
Zamonciłeś i to konkretnie. Po to napisałem to co napisałem, żeby ludzie wiedzieli, że prethink nie zależy od ilości wysyłanych pakietów możliwych do ograniczenia po stronie gracza oraz serwer, od fpsów serwera, od ticrate, a jedynie ma związek z ilością fps u gracza.
#4
Napisano 28.09.2010 13:43
taki opis to nie za duzo daj jajis przyklad uzycia opisz post
#5
Napisano 28.09.2010 16:06
przeciez to normalne ze skoro wykonuje sie co klatke to wykonuje sie tyle razy ile gracz ma fps'ow zreszta wlasnie w oparciu o to dzialaja funkcje podajace liczbe fps gracza
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#6
Napisano 29.09.2010 00:51
Przykład użycia? No wybacz, ale to tak jak byś prosił o przykład użycia śrubokręta, z założenia służy do wkręcania/wykręcania śrubek, a do ilu rzeczy może służyć to sam zobaczysz jak zaczniesz pracować
Nie opisałem PostThink z prostej przyczyny- nie wiem dokładnie czym różni się od prethinka, a nie będę tu snuł domysłów i wprowadzał ludzi w błąd, jak się dowiem to powiem, a może ktoś mnie uprzedzi i napisze, wtedy zedytuje pierwszy post dodając do niego te informacje.
Myślę, że to co napisałem mówi bardzo dużo, ponieważ wiele osób pyta ile to razy się wykonuje i od czego zależy.
Nie opisałem PostThink z prostej przyczyny- nie wiem dokładnie czym różni się od prethinka, a nie będę tu snuł domysłów i wprowadzał ludzi w błąd, jak się dowiem to powiem, a może ktoś mnie uprzedzi i napisze, wtedy zedytuje pierwszy post dodając do niego te informacje.
Myślę, że to co napisałem mówi bardzo dużo, ponieważ wiele osób pyta ile to razy się wykonuje i od czego zależy.
#7
Napisano 29.09.2010 14:22
hmm postthink to rodzaj thinka ktory wykonuje sie po wszystkich obliczeniach itp patrz client_postthink w dokumentacji albo funcwiki to tak samo jakbys zarejestrowal thinka dla danego obiektu jako post tylko wtedy juz ty decydujesz co ile ma sie on wykonac
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)