Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

client_PreThink


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 25.09.2010 13:44

client_PreThink(id)


Ile razy na sekundę?
Podczas testów udało mi się zauważyć jedynie powiązanie z ilością fps u gracza, jeżeli max_fps u gracza wynosi 100, wówczas prethink dla tego gracza jest wykonany od 99-101 razy na sekundę, nie wiem czy ten poślizg wynika ze sposobu przeprowadzania badań czy jest tak faktycznie, że czasem jedna klatka skoczy, ale taką różnicę można z czystym sumieniem uznać za nieistotną. Ciekawostką jest, że jeśli ilość fps spadnie, np. w akcji albo w smoku, to ilość wukonań prethinka na sekundę również spada.
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.09.2010 14:27

Funkcja uruchamiana co każdy pakiet przesłany przez gracza no czyli mniej fps mnie pakietów wysyłanych do serva ale gdyby server byłby obciążony to i think byś mniej razy wykonywał
  • +
  • -
  • 0

#3 grankee

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 28.09.2010 01:09

Zamonciłeś i to konkretnie. Po to napisałem to co napisałem, żeby ludzie wiedzieli, że prethink nie zależy od ilości wysyłanych pakietów możliwych do ograniczenia po stronie gracza oraz serwer, od fpsów serwera, od ticrate, a jedynie ma związek z ilością fps u gracza.
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.09.2010 13:43

taki opis to nie za duzo daj jajis przyklad uzycia opisz post
  • +
  • -
  • 0

#5 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 28.09.2010 16:06

przeciez to normalne ze skoro wykonuje sie co klatke to wykonuje sie tyle razy ile gracz ma fps'ow zreszta wlasnie w oparciu o to dzialaja funkcje podajace liczbe fps gracza
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#6 grankee

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 29.09.2010 00:51

Przykład użycia? No wybacz, ale to tak jak byś prosił o przykład użycia śrubokręta, z założenia służy do wkręcania/wykręcania śrubek, a do ilu rzeczy może służyć to sam zobaczysz jak zaczniesz pracować :)

Nie opisałem PostThink z prostej przyczyny- nie wiem dokładnie czym różni się od prethinka, a nie będę tu snuł domysłów i wprowadzał ludzi w błąd, jak się dowiem to powiem, a może ktoś mnie uprzedzi i napisze, wtedy zedytuje pierwszy post dodając do niego te informacje.


Myślę, że to co napisałem mówi bardzo dużo, ponieważ wiele osób pyta ile to razy się wykonuje i od czego zależy.
  • +
  • -
  • 0

#7 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 29.09.2010 14:22

hmm postthink to rodzaj thinka ktory wykonuje sie po wszystkich obliczeniach itp patrz client_postthink w dokumentacji albo funcwiki to tak samo jakbys zarejestrowal thinka dla danego obiektu jako post tylko wtedy juz ty decydujesz co ile ma sie on wykonac
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych