Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ewelinka_sounds REMAKE


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 c3dr!K~

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:28
Offline

Napisano 18.10.2008 15:45

W pluginie ewelinka_sounds.amxx gdy strzelimy do swojego odgrywany jest dzwiek (są 4 dzwieki i odtwarza sie losowy) , mi chodzi o to ze chce dodac to tych 4 jeszcze inne 4, i jak strzele w swojego zeby losowo z tych 8 odtwarzal sie jakis, a nazwy tych dzwiekow to teamk1, teamk2, teamk3 itd (dzwieki elo, siema, siemano moga zostac)

probowalem sam przerobic ale przy kompilowaniu wyskauje blad, wiec proszę o pomoc

To .sma orginalnego ewelinka_sounds

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new const PLUGIN[] = "Ewelinka Sounds"
new const VERSION[] = "1.0"
new const AUTHOR[] = "stupok69"

new const g_sounds[][] =
{
"misc/elo.wav",
"misc/siema.wav",
"misc/siemano.wav"
}

new const g_teamattack_sounds[][] =
{
"misc/tk1.wav",
"misc/tk2.wav",
"misc/tk3.wav",
"misc/tk4.wav"
}

new g_maxplayers

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say elo", "say_elo_handle")
register_clcmd("say siema", "say_siema_handle")
register_clcmd("say siemano", "say_siemano_handle")

g_maxplayers = get_maxplayers() + 1
}

public plugin_precache()
{
for(new i = 0; i < sizeof g_sounds; i++)
{
if(!precache_sound(g_sounds[i]))
{
log_amx("* Error: Could not precache (%s), plugin stopped.", g_sounds[i])
pause("ad")
}
}

for(new i = 0; i < sizeof g_teamattack_sounds; i++)
{
if(!precache_sound(g_teamattack_sounds[i]))
{
log_amx("* Error: Could not precache (%s), plugin stopped.", g_teamattack_sounds[i])
pause("ad")
}
}
}

public say_elo_handle(id)
{
play_sound(id, 0)
}

public say_siema_handle(id)
{
play_sound(id, 1)
}

public say_siemano_handle(id)
{
play_sound(id, 2)
}

public play_sound(id, soundid)
{
static buffer[64]

format(buffer, 63, "sound/%s", g_sounds[soundid])

if(is_user_alive(id))
{
for(new i = 0; i < g_maxplayers; i++)
{
if(is_user_connected(i))
{
console_cmd(id, "spk %s", buffer)
}
}
}
else
{
for(new i = 0; i < g_maxplayers; i++)
{
if(is_user_connected(i) && !is_user_alive(i))
{
console_cmd(id, "spk %s", buffer)
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public client_damage(attacker, victim, damage, wpnindex, hitplace, TA)
{
if(TA)
{
emit_sound(victim, CHAN_VOICE, g_teamattack_sounds[random_num(0, sizeof g_teamattack_sounds - 1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
}


  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 18.10.2008 16:40

Dźwięki tk dodajesz w tablicy g_teamattack_sounds
np:
new const g_teamattack_sounds[][] =
{
"misc/tk1.wav",
"misc/tk2.wav",
"misc/tk3.wav",
"misc/teamk1.wav",
"misc/teamk2.wav",
"misc/teamk3.wav",
"misc/teamk4.wav"
}

  • +
  • -
  • 0

#3 c3dr!K~

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:28
Offline

Napisano 18.10.2008 17:05

Czyli moj plugin bedzie wygladal tak:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new const PLUGIN[] = "Ewelinka Sounds"
new const VERSION[] = "1.0"
new const AUTHOR[] = "stupok69"

new const g_sounds[][] =
{
"misc/elo.wav",
"misc/siema.wav",
"misc/siemano.wav"
}

new const g_teamattack_sounds[][] =
{
"misc/teamk1.wav",
"misc/teamk2.wav",
"misc/teamk3.wav",
"misc/teamk4.wav",
"misc/teamk1.wav"
"misc/teamk2.wav"
"misc/teamk3.wav"
"misc/teamk4.wav"
}


new g_maxplayers

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say elo", "say_elo_handle")
register_clcmd("say siema", "say_siema_handle")
register_clcmd("say siemano", "say_siemano_handle")

g_maxplayers = get_maxplayers() + 1
}

public plugin_precache()
{
for(new i = 0; i < sizeof g_sounds; i++)
{
if(!precache_sound(g_sounds[i]))
{
log_amx("* Error: Could not precache (%s), plugin stopped.", g_sounds[i])
pause("ad")
}
}

for(new i = 0; i < sizeof g_teamattack_sounds; i++)
{
if(!precache_sound(g_teamattack_sounds[i]))
{
log_amx("* Error: Could not precache (%s), plugin stopped.", g_teamattack_sounds[i])
pause("ad")
}
}
}

public say_elo_handle(id)
{
play_sound(id, 0)
}

public say_siema_handle(id)
{
play_sound(id, 1)
}

public say_siemano_handle(id)
{
play_sound(id, 2)
}

public play_sound(id, soundid)
{
static buffer[64]

format(buffer, 63, "sound/%s", g_sounds[soundid])

if(is_user_alive(id))
{
for(new i = 0; i < g_maxplayers; i++)
{
if(is_user_connected(i))
{
console_cmd(id, "spk %s", buffer)
}
}
}
else
{
for(new i = 0; i < g_maxplayers; i++)
{
if(is_user_connected(i) && !is_user_alive(i))
{
console_cmd(id, "spk %s", buffer)
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public client_damage(attacker, victim, damage, wpnindex, hitplace, TA)
{
if(TA)
{
emit_sound(victim, CHAN_VOICE, g_teamattack_sounds[random_num(0, sizeof g_teamattack_sounds - 1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
}


  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 18.10.2008 17:10

Nom coś takiego:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new const PLUGIN[] = "Ewelinka Sounds"
new const VERSION[] = "1.0"
new const AUTHOR[] = "stupok69"

new const g_sounds[][] =
{
"misc/elo.wav",
"misc/siema.wav",
"misc/siemano.wav"
}

new const g_teamattack_sounds[][] =
{
"misc/tk1.wav",
"misc/tk2.wav",
"misc/tk3.wav",
"misc/tk4.wav",
"misc/teamk1.wav",
"misc/teamk2.wav",
"misc/teamk3.wav",
"misc/teamk4.wav"

}

new g_maxplayers

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say elo", "say_elo_handle")
register_clcmd("say siema", "say_siema_handle")
register_clcmd("say siemano", "say_siemano_handle")

g_maxplayers = get_maxplayers() + 1
}

public plugin_precache()
{
for(new i = 0; i < sizeof g_sounds; i++)
{
if(!precache_sound(g_sounds[i]))
{
log_amx("* Error: Could not precache (%s), plugin stopped.", g_sounds[i])
pause("ad")
}
}

for(new i = 0; i < sizeof g_teamattack_sounds; i++)
{
if(!precache_sound(g_teamattack_sounds[i]))
{
log_amx("* Error: Could not precache (%s), plugin stopped.", g_teamattack_sounds[i])
pause("ad")
}
}
}

public say_elo_handle(id)
{
play_sound(id, 0)
}

public say_siema_handle(id)
{
play_sound(id, 1)
}

public say_siemano_handle(id)
{
play_sound(id, 2)
}

public play_sound(id, soundid)
{
static buffer[64]

format(buffer, 63, "sound/%s", g_sounds[soundid])

if(is_user_alive(id))
{
for(new i = 0; i < g_maxplayers; i++)
{
if(is_user_connected(i))
{
console_cmd(id, "spk %s", buffer)
}
}
}
else
{
for(new i = 0; i < g_maxplayers; i++)
{
if(is_user_connected(i) && !is_user_alive(i))
{
console_cmd(id, "spk %s", buffer)
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public client_damage(attacker, victim, damage, wpnindex, hitplace, TA)
{
if(TA)
{
emit_sound(victim, CHAN_VOICE, g_teamattack_sounds[random_num(0, sizeof g_teamattack_sounds - 1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
}

Tam zapomniałem przecinków dodać między dźwiękami ;>
  • +
  • -
  • 0

#5 c3dr!K~

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:28
Offline

Napisano 18.10.2008 17:56

ok, skompilowac sie jak na razie da :]

Mysle ze bedzie działa, dzięki
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych