Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Codmod puknty statystyk


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Typciek

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja:lublin
Offline

Napisano 24.09.2010 19:49

Czy istnieje coś takiego że wgram to na serwer i .np jak wbije lvl i mam 2001 chce zresetować staty to nie będę musiał klikać 4000 razy np w kondycje tylko jest funkcja 25 w kondycje 25 w siłę itp. Może być więcej niż 25,50,100. Za to będzie plus.
  • +
  • -
  • 0

#2 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 24.09.2010 22:05

No można tak zrobić. ; ] Trochę sprawdzań (Czy ma większy lvl || czy ma więcej punktów niż 25) i wtedy mu pozwolić na dodawanie po 25 i dodać
else if(punkty < 25)
{

umiejetnosc_gracza[id] += punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] -= punkty_gracza[id]; // lub = 0 ;]
}
  • +
  • -
  • 0

#3 Typciek

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja:lublin
Offline

Napisano 24.09.2010 22:30

nie rozmiem tego możesz powiedzieć gdzie w jakie miejsce to wkleic zamiast czego
  • +
  • -
  • 0

#4 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.09.2010 22:35

Przeciez, Ci wszystko dokladnie zrobil.... Moze ma Ci jeszcze to w sma zrobic i zalaczyc plik? >_<
  • +
  • -
  • 0

#5 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 24.09.2010 22:39

Wszystko to dobrze musisz skleić:

public PrzydzielPunkty(id)
Tam np. możesz dodać Wszystko w... przerabiając: public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)

Albo samo PrzydzielPunkty_Handler

Na szybko Ci przerobiłem(bo się umywam), że rozdaje co 2 punkty a nie co 1 - (2razy szybciej Ci rozdzieli).
Spoiler


@DOWN:

Na szybko Ci przerobiłem(bo się umywam), że rozdaje co 2 punkty a nie co 1 - (2razy szybciej Ci rozdzieli).


Użytkownik camilost edytował ten post 24.09.2010 22:49

  • +
  • -
  • 0

#6 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.09.2010 22:45

UP Nie zapomniales o && punkty_gracza[id] >=25 ?? Tak ogolnie to najlepiej, nie przerabiac case 0, 1, 2, 3 Tylko zrobic 4, 5, 6, 7. Zaraz to zrobie u siebie, Tylko, ze ja będę mial po 100, ale to sobie zmienisz.

UP Widzialem, Nie krzycz na mnie ;>

Look:
Spoiler

Użytkownik Pawex edytował ten post 25.09.2010 13:27

  • +
  • -
  • 0

#7 Typciek

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:10
  • Lokalizacja:lublin
Offline

Napisano 25.09.2010 10:22

działa to co pawex dał ale jak mam 2 lvl to wszytko moge na maxa dać czyli na 2 lvl wszystko w 4000 i nie odejmuje tych punktów dodanych przez to po 100 od tych co na górze pisze punkty do rozdania.
  • +
  • -
  • 0

#8 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.09.2010 11:22

Poprawilem :P
  • +
  • -
  • 0

#9 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 25.09.2010 12:58

else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zwinnosci osiagniety");
			punkty_gracza[id]++;
Bez komentarza : ] Wyjaśniałem Ci i dalej to samo ; ]

Dodano 25 wrzesień 2010 - 14:00:
To samo z + 100:

else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom sily osiagniety");
			punkty_gracza[id]+=100;

  • +
  • -
  • 0

#10 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.09.2010 13:18

Chodzi Ci o klamry ? Czy o co? Nie mialem pradu >_< Edytowalem wlasnie else i nie mialem pradu :o

Użytkownik Pawex edytował ten post 25.09.2010 13:18

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych