Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Codmod puknty statystyk
#1
Napisano 24.09.2010 19:49
#2
Napisano 24.09.2010 22:05
else if(punkty < 25)
{
umiejetnosc_gracza[id] += punkty_gracza[id];
punkty_gracza[id] -= punkty_gracza[id]; // lub = 0 ;]
}
#3
Napisano 24.09.2010 22:30
#4
Napisano 24.09.2010 22:35
#5
Napisano 24.09.2010 22:39
public PrzydzielPunkty(id)
Tam np. możesz dodać Wszystko w... przerabiając: public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
Albo samo PrzydzielPunkty_Handler
Na szybko Ci przerobiłem(bo się umywam), że rozdaje co 2 punkty a nie co 1 - (2razy szybciej Ci rozdzieli).
@DOWN:
Na szybko Ci przerobiłem(bo się umywam), że rozdaje co 2 punkty a nie co 1 - (2razy szybciej Ci rozdzieli).
Użytkownik camilost edytował ten post 24.09.2010 22:49
#6
Napisano 24.09.2010 22:45
UP Widzialem, Nie krzycz na mnie
Look:
Użytkownik Pawex edytował ten post 25.09.2010 13:27
#7
Napisano 25.09.2010 10:22
#8
Napisano 25.09.2010 11:22
#9
Napisano 25.09.2010 12:58
else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom zwinnosci osiagniety"); punkty_gracza[id]++;Bez komentarza : ] Wyjaśniałem Ci i dalej to samo ; ]
Dodano 25 wrzesień 2010 - 14:00:
To samo z + 100:
else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom sily osiagniety"); punkty_gracza[id]+=100;
#10
Napisano 25.09.2010 13:18
Użytkownik Pawex edytował ten post 25.09.2010 13:18
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych