Witam. Jak zrobic moc do klasy ktora dawalaby losowa bron na poczatku rundy graczowi?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Moc klasy [Cod]
Started By
Crew
, 22.09.2010 15:38
6 replies to this topic
#1
Posted 22.09.2010 15:38
#2
Posted 22.09.2010 15:40
W
dodajesz:
case TwojaKlasa:
dodajesz:
new weaponname[33];
get_weaponname(random_num(1, 32), weaponname, 32);
give_item(id, weaponname);
Edited by QTM. Peyote, 22.09.2010 15:44.
#3
Posted 22.09.2010 15:46
niestety
Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Error: Number of arguments does not match definition on line 960
Error: Argument type mismatch (argument 2) on line 960
2 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Lelus\Pulpit\CoD z menu.amx (compile failed).
Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Error: Number of arguments does not match definition on line 960
Error: Argument type mismatch (argument 2) on line 960
2 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Lelus\Pulpit\CoD z menu.amx (compile failed).
Edited by crew, 22.09.2010 15:47.
#4
Posted 22.09.2010 15:47
Poprawiłem
#5
Posted 22.09.2010 15:52
ladnie wszystko dziala +
#7
Posted 24.09.2010 19:13
W case itemu dajesz :
W public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
new weaponname[33]; get_weaponname(random_num(1, 32), weaponname, 32); give_item(id, weaponname);
W public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
Edited by Pawex, 24.09.2010 19:15.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users