Witam. Jak zrobic moc do klasy ktora dawalaby losowa bron na poczatku rundy graczowi?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Moc klasy [Cod]
Temat rozp. Crew, 22.09.2010 15:38
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.09.2010 15:38
#2
Napisano 22.09.2010 15:40
W
dodajesz:
case TwojaKlasa:
dodajesz:
new weaponname[33];
get_weaponname(random_num(1, 32), weaponname, 32);
give_item(id, weaponname);
Użytkownik QTM. Peyote edytował ten post 22.09.2010 15:44
#3
Napisano 22.09.2010 15:46
niestety
Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Error: Number of arguments does not match definition on line 960
Error: Argument type mismatch (argument 2) on line 960
2 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Lelus\Pulpit\CoD z menu.amx (compile failed).
Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Error: Number of arguments does not match definition on line 960
Error: Argument type mismatch (argument 2) on line 960
2 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Lelus\Pulpit\CoD z menu.amx (compile failed).
Użytkownik crew edytował ten post 22.09.2010 15:47
#4
Napisano 22.09.2010 15:47
Poprawiłem
#5
Napisano 22.09.2010 15:52
ladnie wszystko dziala +
#7
Napisano 24.09.2010 19:13
W case itemu dajesz :
W public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
new weaponname[33]; get_weaponname(random_num(1, 32), weaponname, 32); give_item(id, weaponname);
W public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
Użytkownik Pawex edytował ten post 24.09.2010 19:15
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych