Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Moc klasy [Cod]


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Crew

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:114
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 22.09.2010 15:38

Witam. Jak zrobic moc do klasy ktora dawalaby losowa bron na poczatku rundy graczowi?
  • +
  • -
  • 0

#2 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.09.2010 15:40

W
case TwojaKlasa:

dodajesz:

new weaponname[33];
get_weaponname(random_num(1, 32), weaponname, 32);
give_item(id, weaponname);

Użytkownik QTM. Peyote edytował ten post 22.09.2010 15:44

  • +
  • -
  • 1

#3 Crew

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:114
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 22.09.2010 15:46

niestety

Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Number of arguments does not match definition on line 960
Error: Argument type mismatch (argument 2) on line 960

2 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Lelus\Pulpit\CoD z menu.amx (compile failed).

Użytkownik crew edytował ten post 22.09.2010 15:47

  • +
  • -
  • 0

#4 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.09.2010 15:47

Poprawiłem ^^
  • +
  • -
  • 2

#5 Crew

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:114
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 22.09.2010 15:52

ladnie wszystko dziala +
  • +
  • -
  • 0

#6 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 24.09.2010 18:23

A jak to zrobić do itemU?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#7 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.09.2010 19:13

W case itemu dajesz :
new weaponname[33];
get_weaponname(random_num(1, 32), weaponname, 32);
give_item(id, weaponname);

W public DajPrzedmiot(id, przedmiot)

Użytkownik Pawex edytował ten post 24.09.2010 19:15

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych