Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Potrzebuje pluginuOdradzanie w miejscu.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 OnlyDiabloMod

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:141
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 21.09.2010 17:16

Witam potrzebuje takiego pluginu:

Ktoś Pada i ma napis na srodku ekranu Odrodzisz sie za 15,14,13,12,11,10,9,8 i tak do jednego a potem gdy już 15sekund minie w odliczaniu pojawia mu sie menu i ma do wyboru Odrodź się Tutaj(tutaj gdzie padł) i Rozpocznij na Respie
Czyli Pojawia sie menu
Wybierz Opcje:
1. Odrodz sie tutaj (w miejscu smierci)
2. Rozpocznij na Respie
  • +
  • -
  • 0
Moja sieć serwerów: CS-Budowlani.pl

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 21.09.2010 17:27

Odradzanie tam gdzie padł ale model zostaje i to tylko pomoc żeby zrobić to co ty chcesz.

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <engine>

#pragma semicolon 1

#define VERSION "1.0"

new cvar_on, cvar_time;

new Float: Origin[33][3];

public plugin_init()
{
register_plugin("Respawn at place", VERSION, "Drekes");

cvar_on = register_cvar("amx_respawn_on", "1");
cvar_time = register_cvar("amx_respawn_time", "5.0");

RegisterHam(Ham_Killed, "player", "Fwd_Ham_Killed_Pre", 0);
}

public Fwd_Ham_Killed_Pre(victim, attacker, shouldgib)
{
if(get_pcvar_num(cvar_on))
{
if(is_user_connected(victim))
{
entity_get_vector(victim, EV_VEC_origin, Origin[victim]);
Origin[victim][2] += 20.0;
}

set_task(get_pcvar_float(cvar_time), "Respawn", victim);
}
}

public Respawn(id)
{
if(is_user_connected(id))
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);

entity_set_origin(id, Origin[id]);
}
}

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych