Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Spadła szybkość internetu.
#1
Napisano 21.09.2010 11:07
#2
Napisano 21.09.2010 12:55
My to możemy najwyżej strzelać wirusy itp.
#3
Napisano 21.09.2010 13:11
#4
Napisano 21.09.2010 13:16
Albo dostawca cos sknocil
#5
Napisano 21.09.2010 14:17
#6
Napisano 21.09.2010 14:22
Wpisz Tel Pol w google, i kliknij pierwszy linkA nie wiecie jak mogę się skontaktować z Tel Polem?
Call Center * czynne od poniedziałku do niedzieli (cały tydzień!) w godz. od 7 do 24 * telefon: 32 789 60 30 Siedziba firmy ul. Katowicka 47 41-500 Chorzów Sekretariat * od poniedziałku do piątku w godz. od 800 do 1600 * we wtorki i czwartki w godz. od 1000 do 1730 * telefon: 32 737 40 40 * fax: 32 737 40 50 * adres e-mail: [email protected]
#7
Napisano 21.09.2010 15:11
Wirusy odpadają, skanowałem dyski dwa razy i nie mam żadnego wirusa.
Mi tez komp i net spowolnil i nie mialem wirosow.... ALE MIAŁEM INFEKCJE
Moze to nie wina tez dostawcy.
#9
Napisano 21.09.2010 16:11
Czasem może router się zamulić i przyda mu się restart.
Jakie masz pingi do router'a przy wifi ? (bo po kablu to wiadomo <1ms)
#10
Napisano 21.09.2010 16:39
#11
Napisano 21.09.2010 17:12
IP: ts3.cserwerek.pl
#12
Napisano 21.09.2010 19:24
Użytkownik -PainKiller- edytował ten post 21.09.2010 19:24
#13
Napisano 21.09.2010 19:29
#14
Napisano 22.09.2010 14:10
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych