[COD] - Zrespienie na respie przeciwnika
camilost
18.09.2010
W public Odrodzenie(id) dodałem przed returnem na końcu
I to w ogóle mnie nie teleportuje
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 38) set_task(1.0, "Tspawn", id)Na końcu
Spoiler
I to w ogóle mnie nie teleportuje
grankee
20.09.2010
Zmieć team gracza, spawnij, zmień nazad team na taki jaki miał. Unikniesz kombinacji i w ułamku sekundy osiągniesz cel.
camilost
20.09.2010
A dokładniej kiedy to zrobić? W Evencie nowej rundy? : P
Bo w Odrodzenie(id) to mi jedynie pewnie zmieni drużynę i ustawi z powrotem i tyle : D
Bo w Odrodzenie(id) to mi jedynie pewnie zmieni drużynę i ustawi z powrotem i tyle : D
grankee
22.09.2010
Wtedy, kiedy chcesz, żeby się odrodził na respie przeciwnika.
Nie mam przed soba sma COD moda...
Nie mam przed soba sma COD moda...
camilost
22.09.2010
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);W tym git będzie? : P
grankee
22.09.2010
Tak, z tym, że uwarunkuj kto ma się odrodzić u przeciwnika, bo tak to wszscy sie beda odradzali
camilost
22.09.2010
To wiem akurat że musi być warunek Tam już wszystko miałem z tą funkcją z pierwszego posta ale coś ona nie działała
grankee
23.09.2010
W pierwszej mojej odpowiedzi masz sposób jak to zrobić. Zrób tak i jak Ci nie będzie działało to daj kod i pokminimy dalej.
camilost
23.09.2010
Na razie prosta funkcja bez zmiennych ale i tak nie teleportuje... (Respi)
public Tspawn(id) { new client = id new CsTeams:iTeam; iTeam = cs_get_user_team(client); if(!is_user_alive(client) || client != 0) return; switch(iTeam) { case CS_TEAM_T: { cs_set_user_team(client, CS_TEAM_CT, CS_DONTCHANGE) } case CS_TEAM_CT: { cs_set_user_team(client, CS_TEAM_T, CS_DONTCHANGE) } case CS_TEAM_SPECTATOR: { return; } } set_task( 0.2, "TeleportMSG", client); } public TeleportMSG(client) { ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, client)}
DarkGL
23.09.2010
if(!is_user_alive(client) || client != 0) return;na
if( client == 0 || !is_user_alive(client)) return;
grankee
24.09.2010
Daj Boże rozum poraz drugi... powiedz mi kiedy ma się ktoś zrespić na respie przeciwnika? Masz to uwarunkowane jakąś zmienną globalną?
Kolejna sprawa, czemu używasz ExecuteHamB a nie ExecuteHam, skoro nie wiesz z czym to pierwsze sie je?
masz tu funkcje, sprawdź czy działa
Użytkownik grankee edytował ten post 24.09.2010 00:18
Kolejna sprawa, czemu używasz ExecuteHamB a nie ExecuteHam, skoro nie wiesz z czym to pierwsze sie je?
masz tu funkcje, sprawdź czy działa
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
....
spawnij_u_przeciwnika(id)
{
new CsTeams:team=cs_get_user_team(id)
if(team=CS_TEAM_CT)
cs_set_user_team(id,CS_TEAM_T,CS_DONTCHANGE)
else if(team==CS_TEAM_T)
cs_set_user_team(id,CS_TEAM_CT,CS_DONTCHANGE)
ExecuteHam(Ham_Spawn,id)
cs_set_user_team(id,team,CS_DONTCHANGE)
return 0
}
Użytkownik grankee edytował ten post 24.09.2010 00:18
camilost
24.09.2010
Sobie już wczoraj poradziłem jak DarkGL, mi napisał co źle zrobiłem .
Wygląda tak.
Zmienna zrespiło dostaje przed respem i sprawdza czy ma item w evie RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
Wygląda tak.
public Tspawn(id) { new client = id if(zrespilo[client] == 0) return; ChangeTeams(client); set_task(0.7, "TeleportMSG", client); } public TeleportMSG(client) { if(is_user_connected(client)) { zrespilo[client]--; ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, client); ChangeTeams(client); } } public ChangeTeams(client) { new CsTeams:iTeam; iTeam = cs_get_user_team(client); if(client == 0 || !is_user_alive(client)) return; switch(iTeam) { case CS_TEAM_T: cs_set_user_team(client, CS_TEAM_CT, CS_DONTCHANGE) case CS_TEAM_CT: cs_set_user_team(client, CS_TEAM_T, CS_DONTCHANGE) case CS_TEAM_SPECTATOR: return; } } public RestPrzeb(id) { zrespilo[id] = 0;}
Zmienna zrespiło dostaje przed respem i sprawdza czy ma item w evie RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
Pawex
24.09.2010
UP, Moze napisz Tutka jak to zrobic bo nie kazdy sie polapie
No np. Mozna zrobic z tego item lub klase
Ja mowilem "moze", A tak w ogole to czy Szpieg nie ma 10 procent za zprespienie sie u przeciwnika? Gdzies takie cos widzalem, chyba nawet w swoim sma, ale nie moge teraz tego znalezc.
Użytkownik Pawex edytował ten post 24.09.2010 15:49
No np. Mozna zrobic z tego item lub klase
Ja mowilem "moze", A tak w ogole to czy Szpieg nie ma 10 procent za zprespienie sie u przeciwnika? Gdzies takie cos widzalem, chyba nawet w swoim sma, ale nie moge teraz tego znalezc.
Użytkownik Pawex edytował ten post 24.09.2010 15:49
camilost
24.09.2010
@UP A czy to ma być modyfikacja? : ] Zbędny post? Dział Scripting > Problemy. A Twoja wypowiedź mi w niczym nie pomogła ;d
Miałem problem z błędnym kodem i chciałem go rozwiązać, podałem go, bo może ktoś zrobi go na lepszy : )
Miałem problem z błędnym kodem i chciałem go rozwiązać, podałem go, bo może ktoś zrobi go na lepszy : )
Cypis'
24.09.2010
grankee, twoj kod dziala
@@edit
mam buga zrespie sie u przeciwnika ale np. jestem w ct to na poczatku rundy przeniesie mnie na resp tt a po deadzie zostane w tt
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 24.09.2010 17:07
@@edit
mam buga zrespie sie u przeciwnika ale np. jestem w ct to na poczatku rundy przeniesie mnie na resp tt a po deadzie zostane w tt
Użytkownik patryk4815 edytował ten post 24.09.2010 17:07