Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[COD] - Zrespienie na respie przeciwnikaCoś mi to nie działa : D


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 18.09.2010 21:33

W public Odrodzenie(id) dodałem przed returnem na końcu
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 38)	set_task(1.0, "Tspawn", id)
Na końcu
Spoiler


I to w ogóle mnie nie teleportuje ^^
  • +
  • -
  • 0

#2 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 20.09.2010 01:06

Zmieć team gracza, spawnij, zmień nazad team na taki jaki miał. Unikniesz kombinacji i w ułamku sekundy osiągniesz cel.
  • +
  • -
  • 0

#3 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 20.09.2010 18:46

A dokładniej kiedy to zrobić? W Evencie nowej rundy? : P
Bo w Odrodzenie(id) to mi jedynie pewnie zmieni drużynę i ustawi z powrotem i tyle : D
  • +
  • -
  • 0

#4 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 22.09.2010 02:30

Wtedy, kiedy chcesz, żeby się odrodził na respie przeciwnika.
Nie mam przed soba sma COD moda...
  • +
  • -
  • 0

#5 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 22.09.2010 08:19

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
W tym git będzie? : P
  • +
  • -
  • 0

#6 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 22.09.2010 13:24

Tak, z tym, że uwarunkuj kto ma się odrodzić u przeciwnika, bo tak to wszscy sie beda odradzali
  • +
  • -
  • 0

#7 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 22.09.2010 15:42

To wiem akurat że musi być warunek ^^ Tam już wszystko miałem z tą funkcją z pierwszego posta ale coś ona nie działała ^^
  • +
  • -
  • 0

#8 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 23.09.2010 00:51

W pierwszej mojej odpowiedzi masz sposób jak to zrobić. Zrób tak i jak Ci nie będzie działało to daj kod i pokminimy dalej.
  • +
  • -
  • 0

#9 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 23.09.2010 12:51

Na razie prosta funkcja bez zmiennych ale i tak nie teleportuje... (Respi)

public Tspawn(id)
{
	new client = id
	
	new CsTeams:iTeam;
	iTeam = cs_get_user_team(client);
	
	if(!is_user_alive(client) || client != 0) 	return;
	
	switch(iTeam) {
		case CS_TEAM_T:
		{
			cs_set_user_team(client, CS_TEAM_CT, CS_DONTCHANGE)
		}
		case CS_TEAM_CT:
		{
			cs_set_user_team(client, CS_TEAM_T, CS_DONTCHANGE)
		}
		case CS_TEAM_SPECTATOR:
		{
			return;
		}
	}	
	set_task( 0.2, "TeleportMSG", client);
}

public TeleportMSG(client) {
	ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, client)}

  • +
  • -
  • 0

#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.09.2010 13:02

if(!is_user_alive(client) || client != 0)       return; 
na
if( client == 0 || !is_user_alive(client))       return; 

  • +
  • -
  • 0

#11 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 24.09.2010 00:06

Daj Boże rozum poraz drugi... powiedz mi kiedy ma się ktoś zrespić na respie przeciwnika? Masz to uwarunkowane jakąś zmienną globalną?
Kolejna sprawa, czemu używasz ExecuteHamB a nie ExecuteHam, skoro nie wiesz z czym to pierwsze sie je?

masz tu funkcje, sprawdź czy działa
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

....

spawnij_u_przeciwnika(id)
{
new CsTeams:team=cs_get_user_team(id)
if(team=CS_TEAM_CT)
cs_set_user_team(id,CS_TEAM_T,CS_DONTCHANGE)
else if(team==CS_TEAM_T)
cs_set_user_team(id,CS_TEAM_CT,CS_DONTCHANGE)
ExecuteHam(Ham_Spawn,id)
cs_set_user_team(id,team,CS_DONTCHANGE)
return 0
}

Użytkownik grankee edytował ten post 24.09.2010 00:18

  • +
  • -
  • 1

#12 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 24.09.2010 10:16

Sobie już wczoraj poradziłem jak DarkGL, mi napisał co źle zrobiłem ^^.

Wygląda tak. ;P

public Tspawn(id)
{
	new client = id
	if(zrespilo[client] == 0)	return;
	ChangeTeams(client);
	set_task(0.7, "TeleportMSG", client);
}

public TeleportMSG(client)
{
	if(is_user_connected(client))
	{
		zrespilo[client]--;
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, client);
		ChangeTeams(client);
	}
}

public ChangeTeams(client)
{
	new CsTeams:iTeam;
	iTeam = cs_get_user_team(client);
	
	if(client == 0 || !is_user_alive(client))	return;
	
	switch(iTeam)
	{
		case CS_TEAM_T:		cs_set_user_team(client, CS_TEAM_CT, CS_DONTCHANGE)
		case CS_TEAM_CT:	cs_set_user_team(client, CS_TEAM_T, CS_DONTCHANGE)
		case CS_TEAM_SPECTATOR:	return;
	}
}

public RestPrzeb(id)
{
	zrespilo[id] = 0;}

Zmienna zrespiło dostaje przed respem i sprawdza czy ma item w evie RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
  • +
  • -
  • 0

#13 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.09.2010 10:57

UP, Moze napisz Tutka jak to zrobic bo nie kazdy sie polapie :P

No np. Mozna zrobic z tego item lub klase :o
Ja mowilem "moze", A tak w ogole to czy Szpieg nie ma 10 procent za zprespienie sie u przeciwnika? Gdzies takie cos widzalem, chyba nawet w swoim sma, ale nie moge teraz tego znalezc.

Użytkownik Pawex edytował ten post 24.09.2010 15:49

  • +
  • -
  • 0

#14 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 24.09.2010 14:00

@UP A czy to ma być modyfikacja? : ] Zbędny post? Dział Scripting > Problemy. A Twoja wypowiedź mi w niczym nie pomogła ;d

Miałem problem z błędnym kodem i chciałem go rozwiązać, podałem go, bo może ktoś zrobi go na lepszy : )
  • +
  • -
  • 0

#15 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 24.09.2010 16:31

grankee, twoj kod dziala :D
@@edit
mam buga zrespie sie u przeciwnika ale np. jestem w ct to na poczatku rundy przeniesie mnie na resp tt a po deadzie zostane w tt

Użytkownik patryk4815 edytował ten post 24.09.2010 17:07

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych