Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bd. działac ?Tel.Resp


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 18.09.2010 09:12

Na górze:

new player_b_teleport[33]
new originss[33][3]



check_magic:

if (player_b_teleport[id] > 0) make_tele(id)



Na koniec:

public make_tele(id)
{
if (used_item[id])
{
hudmsg(id,2.0,"Teleportu mozesz uzyc raz na runde!")
return PLUGIN_CONTINUE
}
if(on_knife[id])
{
set_user_origin(id, originss[id])
}
return PLUGIN_CONTINUE
}



Na koniec:

public set_tp()
{
for(new i=0;i<33;i++)
{
if(!is_user_connected(i) && player_class[i] != Mnich || !is_user_connected(i) && player_b_teleport[i] != 1)
continue

get_user_origin(i, originss[i], 0)
originss[i][2] += 50
}
}



W roundstart przed pętlą:

set_task(1.0, "set_tp", 9182)

Jak w temacie...bd.chodzić ?
  • +
  • -
  • 0

#2 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 18.09.2010 09:54

brales go z tego tematu wiec jak pisza ze dziala to dziala, sam go uzywam i sie sprawuje ;)

Teleport na resp - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#3 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 18.09.2010 10:00

Tak wziąłem z tamtego tematu...Ale mi powoduję że nie działa wogóle. prethink
  • +
  • -
  • 0

#4 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 18.09.2010 10:02

a na czym chcesz zeby to dzialalo?
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#5 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 18.09.2010 10:08

Na czym ;D ? O co ci chodzi ? W danej klasie no...
  • +
  • -
  • 0

#6 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 18.09.2010 10:21

chodzi mi o przyciski..
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#7 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 18.09.2010 10:26

nóż + e
  • +
  • -
  • 0

#8 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 18.09.2010 11:07

to z check magic na pewno usun
if (player_b_teleport[id] > 0) make_tele(id)

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych