Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

native get_user_weapon oraz invalid player id


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Harsay

    Harsayus pospolitus

  • Użytkownik

Reputacja: 88
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 17.09.2010 15:53

Witam.
Z poprzednim problemem sobie poradziłem ale pojawił się nowy...

Jest problem z tą funkcją w kodzie:
public eDeath( id )
{	
		new attacker = read_data( 2 )
		new headshot = read_data( 3 )
		new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo); // tutaj coś nie pyka
		
		PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Kill)
		
		if(headshot)
			PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Hs)
		
		if(weapon == CSW_KNIFE)
			PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Knife)
		
		
		while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])
		{!
			client_print(attacker, print_chat, "[ExpTest] LEVEL UP!")
			PlayerLevel[attacker] += 1
		}
		ShowHud(attacker)
		SaveData(attacker)
}

W kompilatorze nie wywala błędu ale w logach coś takiego jest:
L 09/15/2010 - 22:12:17: Start of error session.
L 09/15/2010 - 22:12:17: Info (map "cs_estate") (file "addons/amxmodx/logs/error_20100915.log")
L 09/15/2010 - 22:12:17: Invalid player id 0
L 09/15/2010 - 22:12:17: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "eee.amxx")
L 09/15/2010 - 22:12:17: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
L 09/15/2010 - 22:12:17: [AMXX]    [0] eee_21168.sma::eDeath (line 44)
L 09/15/2010 - 22:12:25: Invalid player id 0
L 09/15/2010 - 22:12:25: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "eee.amxx")
L 09/15/2010 - 22:12:25: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_user_weapon")
L 09/15/2010 - 22:12:25: [AMXX]    [0] eee_21168.sma::eDeath (line 44)

Proszę was o pomoc!
Oczywiście wynagradzam + ^^ (DarkGL nie dawaj warna xD)
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.09.2010 16:01




public eDeath( id )

{       

                new attacker = read_data( 2 )

                new headshot = read_data( 3 )

                new weapon[64]		

	        read_data(4,weapon,63)	//krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )

                

                PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Kill)

                

                if(headshot)

                        PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Hs)

                

                if(equal(weapon,"knife"))

                        PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Knife)

                

                

                while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])

                {!

                        client_print(attacker, print_chat, "[ExpTest] LEVEL UP!")

                        PlayerLevel[attacker] += 1

                }

                ShowHud(attacker)

                SaveData(attacker)

}


  • +
  • -
  • 1

#3 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 17.09.2010 16:06



public eDeath( id )
{
new attacker = read_data( 2 )
new headshot = read_data( 3 )
new weapon[64]
if(!is_user_connected(id) || !is_user_connected(attacker)) return;
read_data(4,weapon,63) //krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )

PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Kill)

if(headshot)
PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Hs)

if(equal(weapon,"knife"))
PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Knife)


while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])
{!
client_print(attacker, print_chat, "[ExpTest] LEVEL UP!")
PlayerLevel[attacker] += 1
}
ShowHud(attacker)
SaveData(attacker)
}


Edit@ Dark Mnie zagadał :F
  • +
  • -
  • 1

#4 Harsay

    Harsayus pospolitus

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 88
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 17.09.2010 16:12

DarkGL, dziękuje wszystko działa bez zarzutu :)
Knopers, dzięki na pewno wykorzystam :)

I said + for help so you've got + xD
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych